امروز رخ داد؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۷۴ پروژه عمرانی تویسرکان در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۹:۳۲
کد خبر: ۸۹۰۴۷۷
بهره برداری و کلنگ زنی ۷۴ پروژه عمرانی تویسرکان در هفته دولت
سید رسول حسینی گفت: 74 پروژه با بیش از 51 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، سید رسول حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در بازدید از سد خرم‌رود با اشاره به اینکه کیفیت آب سد سرابی تویسرکان منحصر به فرد است اظهار کرد: پروژه‌ خط انتقال آب از سد سرابی با پیشرفت 98 درصد و تصفیه‌خانه این سد با پیشرفت فیزیکی 63 درصد در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه امسال 20 حلقه چاه غیرمجاز در تویسرکان مسدود شد افزود: برنامه نصب کنتورهای هوشمند در دستور کار شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه به مسوولان تاکید کردیم برای پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت باید موافقتنامه مبادله شده باشد گفت: 74 پروژه با بیش از 51 میلیارد تومان اعتبار در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی یادآور شد: از مجموع این پروژه‌ها عملیات اجرایی 19 پروژه با 17 میلیارد تومان شروع می‌شود و 55 پروژه با 34 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه سد خرم‌رود تویسرکان بیش از 26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در این پروژه بیش از 70 دستگاه ماشین‌آلات فعال به کار گرفته شده و برای افراد زیادی در روستای اشتران اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به تامین آب شرب روستاهای این منطقه به واسطه سد خرمرود گفت: سد خرم‌رود با هدف تامین آب کشاورزی، صنعت، زیست محیطی و رونق گردشگری و جلوگیری از سیل در زمان‌های سیلاب ایجاد می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز