افتتاح پروژه جایگاه شرکت تعاونی روستایی ترکان قهاوند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰:۳۷
کد خبر: ۸۹۰۵۸۰
افتتاح پروژه جایگاه شرکت تعاونی روستایی ترکان قهاوند
پروژه جایگاه شرکت تعاونی روستایی ترکان قهاوند در پنجمین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در پنجمین روز هفته دولت پروژه جایگاه شرکت تعاونی روستایی ترکان قهاوند با حضور فرماندار و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

فرماندار همدان در افتتاح پروژه جایگاه شرکت تعاونی روستایی ترکان قهاوند نیز بیان کرد: این پروژه از فروردین سال 97 آغاز و در مساحتی افزون بر 2700 متر مربع تکمیل و تیرماه 98 به پایان رسید.

افشاری در ادامه گفت: 6میلیارد و 400میلیون ریال آورده و 5 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه احداث این جایگاه بوده است و این جایگاه بعداز انقلاب به توزیع سوخت پرداخته و با همت مسئولین شهرستان همدان و پیگیری سازمان تعاون روستایی و شرکت تعاونی، تبدیل به جایگاه شده و علاوه بر بعد اقتصادی که برای شرکت داشته تا چند دهه می تواند نیاز مردم منطقه شراء را تامین کند و بنزین، نفت گاز، نفت گاز کشاورزی را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این جایگاه در آینده ای نزدیک اقدام به عرضه روغن موتورخواهد کرد و دو تلنبه بنزین معمولی با 4 نازل اضافه می کند که در حال حاضر نازل های بنزین معمولی، 4با 4 نازل و دو تلنبه با ظرفیت روزانه 12 هزار لیتر ،نفت گاز پایانه با 4 نازل و دوتلنبه و ظرفیت روزانه 29 هزار لیترو نفت گاز کشاورزی با 2 نازل و یک تلنبه و ظرفیت روزانه 12 هزار لیتر فعالیت خود را آغاز کرده و برای 6 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز