اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مناطق محروم شهرستان رزن

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۶:۰۲
کد خبر: ۸۹۰۷۸۶
اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مناطق محروم شهرستان رزن
دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی به «اردوی جهادی» مناطق محروم شهرستان رزن عازم شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مراسم بدرقه دانشجویان بسیج دانشجویی عازم به اردوی جهادی روستا‌های محروم شهرستان رزن با حضور دکتر رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه، دکتر سیده زهرا اصغری معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر زائری‌لطف مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت، مهندس کاووسی مدیر دانشجویی و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در جمع دانشجویان بسیجی عازم به اردوی جهادی روستاهای شهرستان رزن اظهار کرد: یکی ار آرزوهای بنده این است که در زندگی خودمان دچار روز‌مرگی نشویم و از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

دکتر حیدری‌مقدم معضل فرهنگی را یکی از مسائل مهم دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولان توجه به جوانان و انجام کارهای فرهنگی و شرکت در اردوهای جهادی است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کرد که بعد از تربیت متخصصین در رشته‌های مختلف دانشگاهی باید انسان‌هایی تربیت نمائیم که مسائل فرهنگی را درک نموده و دغدغه‌های جامعه را به خوبی بشناسند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ابراز امیدواری کرد که اردوی جهادی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رونق گرفته، نهادینه شده و توسعه بیابد و جوانان از نزدیک با درد و مشکلات مردم جامعه آشنا شوند که این موضوع تضمین‌کننده آینده این مملکت خواهد بود.

وی افزایش کمی و کیفی اردوهای جهادی را مهم خواند و از مجموعه معاونت دانشجویی به ویژه دکتر اصغری معاون دانشگاه، مدیران مجموعه و روابط عمومی دانشگاه و تمام کسانیکه یاریگر دانشجویان و زمینه‌ساز تشکیل این اردو شدند نیز تشکر ویژه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز