رونمایی ازبیست اثر تالیفی کانون توان دانشگاه ابن سینا

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۷:۰۹
کد خبر: ۸۹۰۸۲۲
رونمایی ازبیست اثر تالیفی کانون توان دانشگاه ابن سینا
در مراسم شب فرهنگی دانشگاه، از بیست اثر تالیفی کانون توان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ رییس پیشین دانشگاه ابن سینا درمراسم شب فرهنگی که با حضور معاونان رییس دانشگاه، اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه بر گزار شد، با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: دانشگاه همدان توانسته است با توجه به ظرقیت علمی  خود نیروهای توانمند و شاخصی را به جامعه علمی کشور معرفی کند که دکتر لاری معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت از نمونه های موفق علمی و کاری بود که مایه فخر و مباهات استان است.

 دکتر موسوی بهاربا بیان اینکه هرکس در هرجایگاه و مقامی می تواند مفید و مثمر ثمر برای جامعه ی خود باشد افزود: فرصتها قابل تکرار نیستند و باید آنها را غنیمت شمرد و از لحظه لحظه ی آن برای ارائه خدمتی صادقانه تلاش کرد که پس از پایان 30 سال خدمت با یادآوری فعالیتهایی که انجام داده است احساس رضایت کند.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه شغلی که ما درآن فعالیت داریم در ارتباط با سلامت و بهداشت مردم است و خروجی آن را با رضایت و عدم رضایت مراجعان می توانیم در یافت کنیم و آن را اصلاح کنیم.

رییس پیشین دانشگاه رسالت دانشگاه را تربیت دانشجو و ارائه خدمات درمانی بیان کرد و افزود: اگر دانشجوی موفق و موثر تربیت کنیم و اگربه مراجعه کننده ای بهترین خدمات را ارائه دهیم دیر یا زود نتیجه و آثار آن را مشاهده خواهیم کرد.

دکتر موسوی بهار تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری شب فرهنگی در دوره بنده داده شد که زحمات  زیادی برای برپایی این مراسم کشیده می شود تا بتوانیم لحظات مفرح و سالمی را برای خانواده ها فراهم کنیم که البته در این راه موانعی نیز بود و اجازه ندادیم که این مراسم فرهنگی از مسیر سالم خود منحرف شود و تاکید داشتیم که موسیقی فاخر اجرا شود تا فرزندانمان با موسیقی سنتی فاخر آشنا و بهره مند شوند.

وی، ناهنجاری های موجود در جامعه را یکی از معضلات امروز که عموم مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند عنوان و اظهار کرد: دروغ، بهتان ، کنکاش در زندگی خصوصی مردم از جمله این معضلات است که رفع آن نیازمند هوشمندی، آموزش واز همه مهمتر خود سازی است.

دکتر موسوی بهار فرهنگ ناصحیح رانندگی در کشور را از دیگر مشکلات جامعه امروز دانست و افزود: آموزش در هر مکان و برای هر شخصی لازم و ضروری است که همه ما باید ابتدا از خودمان شروع کنیم تا به راحتی بتوانیم دیگران را نیز ارشاد کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز در این مراسم، هدف از برگزاری شبهای فرهنگی بدین سبک و سیاق را تعامل اعضای دانشگاه در کنار هم بیان کرد و گفت:  این حرکت با مساعدت همه فعالان فرهنگی که پیش از این بوده و هستند و دغدغه فراهم سازی اوقات فراغت سالم برای کارکنان دانشگاه را داشته اند انجام شده است و امید می رود موثر تر از قبل پیش برویم.

دکتر زهرا اصغری افزود: قصد داریم کارکنان دانشگاه اوقات فراغت سازنده و خوشایندی را در کنار هم داشته باشند که امشب علاوه بر برنامه های فرهنگی از بیست کتاب منتشر شده توسط تیم توان دانشگاه رونمایی می شود.

وی اظهار کرد: از آغاز امسال تا کنون حدود 15 اثر در جشنواره قرانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده است ، 13 اثر در جشنواره سیمرغ و کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز حاصل تلاش دختران ما در المپیاد ورزشی در تبریز است که همچنان در حال برگزاری است و امیدواریم این افتخارها  ادامه دار باشد.

 دکتر اصغری برگزاری اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برشمرد و افزود: همه و همه این فعالیتها حرکت های خوبی است که از مدیریت های پیشین شروع و تا امروز نیز ادامه دارد.

 وی به رشد چشمگیر کانونها و تشکلها در معاونت دانشجویی اشاره  و تصریح کرد: امیدواریم با کمک دانشجویان و فعالان فرهنگی موثر تر از قبل عمل کنیم.

 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: ما پذیرای پیشنهاد همه همکاران( دانشجویان، اساتید و کارکنان) هستیم  که بتوانیم موفقیتهای پیشین را بیش از پیش تکرار کنیم.

در ادامه دبیر کانون توان با ارایه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط کانون توان گفت: خوشبختانه کانون توانسته است تا امروز کارهای بسیار بزرگی را در حوزه های مختلف انجام دهد که همه اینها با همکاری و همیاری رییس دانشگاه و معاونان وی بوده است.

 دکتر امین کاویانی فرد افزود: این کانون در دوران معاونت دکتر جلیلی تشکیل شد و بیشتر ماهیت ورزشی و پزشکی دارد که درواقع توان مخفف تغذیه، ورزش، اصلاح و درمان نوین است که در همه این حوزه ها فعال و کتابهایی نیز در این مورد به چاپ رسیده است.

 در پایان این مراسم از بیست کتاب منتشره شده کانون توان دانشگاه توسط دکتر موسوی بهار، رییس پیشین دانشگاه، دکتر جلیلی معاون درمان، دکتر اصغری معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر کرمی معاون بهداشتی، دکتر طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتربهرامی رییس بیمارستان ، دکتر بیژن حیدری، دکتر برزویی و آقای سبزواری رییس هیات همگانی استان رونمایی شد و این اثار از طرف کانون توان به افراد یاد شده اهدا شد.

 اجرای نمایش، موسیقی سنتی و سرود و تواشیح گروه منتظران مهدی از دیگر برنامه های این مراسم فرهنگی بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز