ایجاد ۷۴۲ شغل در تویسرکان

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۴:۳۰
کد خبر: ۸۹۱۲۲۷
ایجاد ۷۴۲ شغل در تویسرکان
سید رسول حسینی از ایجاد 742 شغل در سال جاری در تویسرکان خبر داد و گفت: تویسرکان 49 درصد از تعهد خود را برای اشتغال‌زایی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، فرماندار تویسرکاندر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه تعهد تویسرکان در بحث اشتغال‌زایی امسال یک‌هزار و 513 شغل است اظهار کرد: از مجموع تعهد تعریف شده اشتغال‌زایی برای تویسرکان تاکنون 742 شغل در این شهرستان برای افراد جویای کار ‌ ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 49 درصد از تعهد اشتغال‌ در شهرستان محقق شده افزود: براساس سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه استان برای سال 99 شهرستان تویسرکان باید یک‌هزار و 530 شغل ایجاد کند.

فرماندار تویسرکان گفت: براساس گزارش و آمار ارائه شده در کارگروه اشتغال و تأمین مسکن، تویسرکان جزو شهرستان‌های پایین جدول هست؛ بنابراین وضعیت شهرستان در حوزه اشتغال مطلوب نیست. 

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم اختلاف بین پروانه ساختمانی و پایان کار را برطرف کنیم، چه در بنیاد مسکن «نقاط روستایی» و چه در راه و شهرسازی در«شهرها».

حسینی خواستار ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه شد و گفت: ملاک نهایی شغل ایجاد شده ثبت آمار دستگاه اجرایی در حوزه اشتغالزایی در سامانه است.

وی در پایان از اداره کار خواست ارتباط این دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز