مدیر کل ورزش استان همدان:

در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی در کشور وجود نداشته است

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸:۴۸
کد خبر: ۸۹۳۱۷۴
در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی در کشور وجود نداشته است
محسن جهانشیر با بیان اینکه در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی در کشور وجود نداشته است، تصریح کرد: ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند و با اهمیت دادن به حوزه پیشگیری ،هزینه‌های بسیاری همچون هزینه‌های درمان از دوش کشور برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست توسعه ورزش همگانی استان همدان گفت: استان همدان یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی کشور در بخش ورزش‌های همگانی است و همواره در مراسم ها و همایش های ورزشی نقش موثری داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی در کشور وجود نداشته است، تصریح کرد: ورزش همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند و با اهمیت دادن به حوزه پیشگیری ،هزینه‌های بسیاری همچون هزینه‌های درمان از دوش کشور برداشته خواهد شد.

محسن جهانشیر گفت: نه‌تنها وزارت ورزش به‌عنوان متولی اصلی گسترش ورزش بلکه همه ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در امر گسترش ورزش همگانی پای‌کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی تشویق مردم به امر ورزش می‌تواند نقش مؤثری در مهار جرایم و آسیب‌های اجتماعی و انحرافات در بین جوانان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: جامعه ای سالم و نسلی با نشاط و پویا گریزی جز تبیین و هدایت برنامه های جهت دار و هدفمند ، همراه با عزمی راسخ در گسترش فعالیت های ورزش همگانی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی تنها مختص شهرها نیست افزود: نباید تصور ایجاد شود که ورزش همگانی مختص شهر و بازیهای بومی و محلی مختص روستاها است و این دو باید هم در شهر و هم در روستا گسترش یابد.

در این نشست که با حضور روسای ورزش و جوانان و هیات های همگانی شهرستانها برگزار شد در خصوص برنامه عملیاتی ورزش همگانی استان همدان بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز