سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

۸۵ درصد از بازیکنان شهرداری بومی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۹:۳۴
کد خبر: ۸۹۳۵۹۲
۸۵ درصد از بازیکنان شهرداری بومی هستند
هادی گل محمدی افزود: بیش از ۸۵ درصد بازیکنانی که تا به امروز جذب کرده‌ایم بومی هستند و تنها چند بازیکن غیربومی جذب کرده‌ایم که در این پست‌ها بازیکن مد نظر در استان همدان نداشتیم و مجبور بودیم از خارج استان بازیکن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: ۹۰ درصد بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌ایم و تنها در چند پست همچون دروازه‌بان و مدافع راست هنوز بازیکن مدنظر خود را نتوانسته‌ایم جذب کنیم که طی روزهای آینده با جذب این بازیکنان تیم خود را کامل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد بازیکنانی که تا به امروز جذب کرده‌ایم بومی هستند و تنها چند بازیکن غیربومی جذب کرده‌ایم که در این پست‌ها بازیکن مد نظر در استان همدان نداشتیم و مجبور بودیم از خارج استان بازیکن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از بی حاشیه ترین تیم‌ها را در این فصل داریم، گفت: تا به امروز بازی‌های تدارکاتی خوبی را با تیم‌های خیبر خرم آباد، پاس همدان، بعثت کرمانشاه و ذوب و فلزات بهار انجام داده‌ایم و به اهداف تاکتیکی خود رسیده‌ایم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: تمرینات پرنشاط و خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان در دوران بدنسازی به سر می‌برند و جو تیم را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنیم که نوید فصل خوبی را برای تیم فوتبال شهرداری همدان می‌دهد.

وی با لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: از مدیران تیم فوتبال شهرداری همدان انتظار دارم تا قبل از آغاز فصل مبلغی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند تا بتوانیم با روحیه خوبی وارد این رقابت‌ها شویم.

سرمربی تیم شهرداری همدان عنوان کرد: از هواداران و مردم فوتبال دوست همدان هم انتظار داریم در طول این رقابت‌ها ما را تنها نگذارند و در بازی‌های خانگی یاریگر ما باشند.

گل‌محمدی با اشاره به حاشیه‌سازی برای تیم فوتبال شهرداری گفت: کسانی که با هادی گل‌محمدی مشکل دارند اگر واقعاً دلسوز فوتبال همدان و تیم فوتبال شهرداری هستند نباید برای این تیم حاشیه‌سازی کنند و منافع خود را به همه چیز ترجیح دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز