مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی همدان خبر دادک

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه از استان همدان

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۸۹۴۰۹۳
برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰۰ نقطه از استان همدان
اصغر رسولی از برگزاری 200 برنامه در استان همدان خبر داد و گفت: برنامه شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم در بیش از 6200 نقطه در داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در همدان؛ مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی همدان با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی طبق برنامه مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) پیگیری و برگزار می‌شود، افزود: امسال ۱۵ هزار دست لباس برای برگزاری این همایش در استان در نظر گرفته شده است که در روز مراسم بین شیرخوارگان تقسیم می شود.

وی افزود:امسال گام جدیدی در این راستا برداشته و آن پویش سربازان در گهواره است که علاقمندان برای پیوستن به این پویش  می توانند در فضای مجازی در کانال @tefl_robab عضو شوند.

وی خاطر نشان کرد:  هدف از برگزاری این پویش نذر فرزندان برای یاری امام زمان (عج) است و در طول سال دوره های تربیت مهدوی برای خانواده ها در فضای مجازی وکلاسهای حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیوند عاشورا با مهدویت جزء اهداف برنامه‌های همایش شیرخوارگان حسینی است، بیان کرد: به دنبال اثرگذاری فرهنگ تشیع و ترویج فرهنگ عاشورایی در جهان هستیم.

رسولی با اشاره به بازتاب جهانی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، گفت: این مراسم همزمان در 6200 نقطه در داخل و خارج از کشور در اولین جمعه ماه محرم برگزار میشود که بیش از 500 برنامه آن در 45 کشور جهان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز