خداحافظی مدارس همدان با بخاری نفتی!

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۳:۱۴
کد خبر: ۸۹۴۱۲۷
خداحافظی مدارس همدان با بخاری نفتی!
تیموری با توجه به اقداماتی که در سال‌های گذشته در استان همدان صورت گرفت تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان حذف و با بخاری‌های گازی یا شوفاژی جایگزین شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان درباره وضعیت مدارس استان همدان به لحاظ استفاده از بخاری‌های نفتی، خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی که در سال‌های گذشته در استان همدان صورت گرفت، در دهه مبارک فجر سال 97 تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان حذف و با بخاری‌های گازی یا شوفاژی جایگزین شدند.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه اول سال 98 نیز گفت: تعمیر سیستم‌های گرمایشی، خرید تجهیزات لازم و توزیع آن‌ها بین مدارس، تعمیر نیمکت‌ها و صندلی‌های دسته‌دار مدارس و ادامه پروژه‌های در درست اقدام از جمله فعالیت‌های پنج ماهه اول سال 98 است.

تیموری با بیان اینکه مدارس عشایری دارای مشکلاتی بود که در پنج ماهه اول سال 98 با خرید صندلی فایبرگلاس و تحویل آن به مدارس عشایری این مشکلات رفع شد، اضافه کرد: در اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه سال 98 از منابع دولتی و ملی و همچنین از خیرین مدرسه ساز کمک گرفته شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان درباره مدارس کانکسی نیز گفت: بر اساس اولویت شروع به جایگزینی این مدارس کردیم که خوشبختانه تا کنون 18 مدرسه جابه‌جا شده است و 38 مدرسه کانکسی باقی مانده است که 32 عدد از آنها به عنوان مستقل و به صورت مدارس کوچک و یک کلاسه اند که اکثر آنها زیر 15 نفرند و نیز 6 مدرسه به عنوان غیر مستقل است که  در حیاط مدرسه به عنوان کلاس یا نمازخانه استفاده می‌شود.

تیموری با بیان اینکه جا به‌جایی 18 مدرسه کانکسی با اعتبار دولتی و خرین مدرسه‌ساز صورت گرفته است، افزود: در برنامه داریم تا باقی مانده مدارس کانکسی را نیز طی بازه دو تا سه ساله جابه‌جا کنیم.

 

نظر شما