۴۴۰ شهید همدانی مفقود اثر هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹:۴۱
کد خبر: ۸۹۶۳۵۹
۴۴۰ شهید همدانی مفقود اثر هستند
عارف تجلیل و تکریم خانواده شهدای مفقود باید انجام شود خیلی از مادارن در آرزوی دیدن جگرگوشه خود بودند و خیلی از پدران هم نور بصری را از فراق فرزند خود از دست داده‌اند که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان صبح امروز در سالروز شهادت آیت‌الله مدنی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های علما و اندیشمندان هدایتگری و روشنگری بوده که در تاریخ ما این ویژگی به صورت بارز مشهود است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مدنی در همدان منشأ خیر بود افزود: ایشان نقش مهمی در هدایت‌گری و روشنگری مردم همدان داشته و در قلوب مردم جای دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: برای ترویج سیره این شهید والامقام در سطح جامعه هر ساله همدانی‌ها مراسم تکریم این عالم بزرگ را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز روز بزرگداشت اسرا و مفقودین است ادامه داد: اگر حضرت زینب(س) و امام سجاد واقعه کربلا را تشریح نمی‌کردند قیام امام حسین(ع) در کربلا می‌ماند و به گوش جهانیان نمی‌رسید، این دو بزرگوار با افشاگری چهره خبیث یزید و یزیدیان را معرفی کردند.

عارف بیان کرد: در جنگ تحمیلی ما هم اسرا سفیر انقلاب بودند که باید اهتمام ویژه برای تکریم آنها داشته باشند.

وی با بیان اینکه 440 شهید مفقود در استان وجود دارد خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدای مفقود باید انجام شود خیلی از مادارن در آرزوی دیدن جگرگوشه خود بودند و خیلی از پدران هم نور بصری را از فراق فرزند خود از دست داده‌اند که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

 

نظر شما