دومین یادواره ۳۳ شهید یگان ویژه همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۹۶۴۴۰
دومین یادواره ۳۳ شهید یگان ویژه همدان برگزار می‌شود
سرهنگ پناهی از برگزاری دومین یادواره شهدای یگان ویژه همدان در 24 شهریورماه ماه سال جاری در سالن همایش بسیج دانش‌آموزی همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده یگان ویژه استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت یک هزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه در سراسر کشور، دومین یادواره شهدا در ۲۲ استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و انتقال هنرمندانه این ارزش‌های ناب به مخاطبان خصوصا نسل جوان دانست و افزود: پاسداشت یاد و خاطره شهدای یگان‌های ویژه ناجا علاوه بر اجرای رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، بستر بسیار مناسبی برای معرفی و شناساندن سیره و رفتار شهدا و ارائه الگوهای ارزشی به جامعه است.

سرهنگ پناهی افزود: به‌همین منظور مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید یگان ویژه استان همدان در 24 شهریورماه سال جاری در سالن همایش بسیج دانش‌آموزی همدان برگزار می‌شود و از خانواده‌های آنان تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده یگان ویژه استان همدان در پایان یادآور شد: در یادواره مذکور، مسئولان لشکری، کشوری و استانی نیز حضور خواهند داشت.

فرمانده یگان ویژه استان همدان ادامه داد: این شهدا جزو لشکر ۲۸ حضرت روح الله در هشت سال دفاع مقدس هستند که رشادت های زیادی داشتند.

سرهنگ پناهی بیان کرد: این لشکر بعد از دفاع مقدس به موسی بن جعفر(ع) تغییر نام یافت سپس این تیپ مسئولیت بنیانگذاری یگان ویژه را بر عهده گرفت.

وی با اشاره با جان گذشتگی و رشادت شهدا در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین بعد از آن شهدای مدافع وطن افزود: با هم عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین قطه خون و نفس در مقابل دشمنان نظام و انقلاب خواهیم ایستاد.

وی افزود: یگان ویژه همچون یک بازوی توانمند و چاره ساز،پشتیبان و یاری رسان فرماندهی انتظامی در هر استان است تا اهمیت مقوله تعامل و همبستگی به معنای واقعی در مسیر اقدام و عمل قرار گیرد.

فرمانده یگان ویژه استان همدان اذعان داشت: غالب مردم از قشر فهیم جامعه و پایبند به اصول و ارزش های اسلامی و ملی کشور هستند و فتنه های خاکستری و قرمز در چند سال گذشته به خوبی نشان داده مشارکت خودجوش و حضور انقلابی این گروه در کنار حافظان عرصه نظم و امنیت،آشوب طلبان را در محاصره قانون قرار خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز