پنل های تخصصی در همایش راه ابریشم برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۶:۱۱
کد خبر: ۸۹۷۹۵۸
پنل های تخصصی در همایش راه ابریشم برگزار می شود
در حاشیه همایش راه ابریشم پنل های تخصصی با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ دبیر کمیته اجرایی نشست راه ابریشم با بیان اینکه این همایش از اول تا ۷ مهر امسال برگزار می شود یادآور شد: برگزاری کارگاه گفت و گوی بین مذاهب و گفت و گوی بین فرهنگی در کشورهای مسیر جاده ابریشم، دومین کنفرانس بین المللی معنویت در مسیر جاده ابریشم، کنفرانس سالانه رابط های ملی جاده ابریشم از جمله دیگر برنامه هایی است که در قالب کنفرانس بین المللی راه ابریشم برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این کنفرانس همچنین شاهد برپایی جشنواره صلح نوشته های جاده ابریشم، مجمع شهرداران شهرهای محور جاده ابریشم خواهیم بود.

وی گفت: برپایی هرچه بهتر این رویداد با توجه به حضور ۹۰میهمان بین المللی با توجه به هدفگذاری بر توسعه گردشگری شهر همدان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر نیز از جاده ابریشم برای توسعه شهرها و ایجاد گردشگری و رونق استفاده می کنند به همین دلیل در یونسکو بخشی ویژه بنام جاده ابریشم ایجاد شده  است.

حسن محمدی با اشاره به میزبانی برخی کشورها از جمله چین، اسپانیا، عمان و ازبکستان از کنفرانس ملی راه ابریشم و دشواری در گرفتن میزبانی این رویداد توضیح داد: مراحل متعددی طی شد تا در نهایت میزبانی اجلاس بین المللی راه ابریشم به ایران رسید.

وی افزود: برگزاری برنامه های مهم بین المللی در کنار اجلاس راه ابریشم از جمله دومین اجلاس کنفرانس بین المللی مسیر معنویت و گفت وگوی ادیان در جاده ابریشم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز