نائب رئیس شورای شهر همدان:

دفتر نمایندگی یونسکو در همدان ایجاد شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۶:۰۰
کد خبر: ۸۹۷۹۷۶
دفتر نمایندگی یونسکو در همدان ایجاد شود
بادامی نجات خواستار ایجاد دفتر نمایندگی یونسکو در همدان شد و تصریح کرد: درخواست پیگیری این امر را داریم که موارد مرتبط با توسعه گردشگری و معرفی همدان را راحت‌تر پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نایب رئیس شورای شهر همدان در نشست خبری همایش راه ابریشم گفت: برند بوعلی سینا یک برند جهانی است که اگر در هر جای جهان بود بارها از آن استفاده می‌کردند و تنها با همین برند خود را به عنوان مقصد گردشگری معرفی می‌کردند اما متأسفانه در همدان این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

حمید بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه همدان جزو مقاصد گردشگری نیست و تعریف نشده است، بیان کرد: هنوز جایگاه همدان به خوبی معرفی نشده که این امر جای تأمل دارد؛ باید انرژی و توان در این حوزه را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه البته اقداماتی در معرفی همدان صورت گرفته است افزود: یکی از موفق‌ترین و بهترین راه‌ها در این خصوص استفاده از ظرفیت یونسکو است که اگر از این موضوع غفلت کنیم ضرر می‌بینیم.

نایب رئیس شورای شهر همدان خواستار ایجاد دفتر نمایندگی یونسکو در همدان شد و تصریح کرد: درخواست پیگیری این امر را داریم که موارد مرتبط با توسعه گردشگری و معرفی همدان را راحت‌تر پیگیری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز