دومین یاداوره ۳۳ شهید یگان ویژه همدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۴:۳۶
کد خبر: ۸۹۸۲۶۶
دومین یاداوره ۳۳ شهید یگان ویژه همدان برگزار شد
یادواره 33 شهید یگان ویژه همدان در سالن بسیج دانش آموزی همدان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  این مراسم با حضور سرداران وفرماندهان لشکری و کشوری نیروی انتظامی وهم چنین خانواده ی  شهدا برگزار شد .

دراین مراسم سردار محسن پناهی فرمانده یگان ویژه استان همدان ضمن گرامیداشت یاد وخاطرات شهدا گفت: بدون شک همه ما مدیون شهدای هستیم که با اهدای خون خود بنیانگذار امنیت کشور هستند، مطرح کرد.

وی افزود: لشکر 28 روح الله در زمان 8سال دفاع مقدس و بعد از آن‌ با نام تیپ موسی بی جعفر(ع) مجاهدانه در برابر دشمن و توطئه‌های آن ایستادند.

وی با تشریح وظایف خطیر ناجا در کشور افزود: مقام معظم رهبری یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی را حفظ ارزش‌های کشور دانسته‌اند که بخشی از این ارزش‌ها، حفظ یاد و خاطره شهدا است.

سرهنگ‌ محسن پناهی عنوان کرد: در راستای این دستور رهبر معظم انقلاب یگان‌های ویژه ناجا از این غافله جا‌نمانده و با برگزاری این یادواره در سراسر کشور دین خود را به کشور و شهدا ادا می‌کند.

 وی در ادامه متن پیام حسین اشتری فرمانده سرتیپ پاسدار  را قرائت کرد.


در ادامه این مراسم یحیی حسین خانی نماینده یگان های ویژه گفت: 1200شهید از شهدا یگان ویژه در دوران انقلاب وجنگ تقدیم این نظام شده است و این یادواره برای دومین بار در کشور برگزار می شود که 22استان کشور این یادواره را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه همدان دهمین شهری است که یادواره  33شهید خود را برگزار می کند، گفت: استان تهران در ابان ماه این یادواره را برگزار خواهدکرد. 

  وی افزود: امروز به برکت خون شهدا توانستیم به موفیقت های بزرگ کشوری برسیم که دنیا را متحیر کرده است وباید سپاسگذاروقدردان خون شهدا باشیم. 

 درادامه این یادوراه کامرانی صالح فرمانده انتظامی همدان گفت: دنیا محل آزمون است وشهدا و خانواده شهدا از این ازمون سربلند بیرون امدند.

فرمانده ناجای همدان با بیان اینکه در زمان جنگ، عاشورایی دیگر تکرار شد، ابراز کرد: در این عرصه نیز خانواده‌های شهدا به آزمون روز عاشورا پاسخ مثبت دادند و در امتداد راه سید الشهدا(ع) قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم و وظیفه داریم که در جنگ نرم قدم های خود را استوار کنیم و بتوانیم هدف خود را سازمان دهیم.

 هم چنین دراین برنامه محمد عبدالملکی پسر شهید جعفر عبدالمکی شهید عرصه نظام اجتماعی دکلمه ای را در فراق پدر خواند.

هم چنین در این مراسم سرداران وفرماندهان یادگاران هشت سال دفاع مقدس دل نوشته های خود را ثبت کردند و  در خاتمه این جلسه از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه