ورود ۴ هزار کلاس اولی به مدارس ملایر

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۵:۵۲
کد خبر: ۸۹۹۰۲۵
ورود ۴ هزار کلاس اولی به مدارس ملایر
هادی سلگی از ورود 4 هزار کلاس اولی به مدارس ملایر خبر داد و تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها یک روز قبل از شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس تدارک دیده شده است.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان، کلاس‌بندی‌ها و سازماندهی نیروی انسانی به نحو مطلوب صورت گرفته و توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان و ساماندهی برای سرویس مدارس در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به تحصیل 37 هزار دانش آموز در ملایر گفت: از این تعداد 2 هزار و 800 دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول هستند و ثبت نام متوسطه دوم نیز در حال انجام است.

وی از ورود 4 هزار کلاس اولی به مدارس ملایر خبر داد و تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها یک روز قبل از شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود.

سلگی با بیان اینکه ثبت نام دوره پیش‌دبستانی نیز در مدارس دولتی و خصوصی در حال انجام است افزود: برخی پیش‌دبستانی‌ها در فضای دولتی ثبت نام می‌کنند اما فضا را به موسسه و یا مالک بخش خصوصی اجاره می‌دهیم که هزینه برای ثبت نام‌کنندگان نیز کمتر است.

وی اضافه کرد: نظارت لازم را از کار پیش‌دبستانی‌های مراکز دولتی و غیر دولتی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز