سرپرست مدیرعاملی پاس:

بازی با تراکتور در جام جذفی را به فال نیک می گیریم/۹۰۰ میلیون تومان بدهی پاس تسویه شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۹۰۹۵
بازی با تراکتور در جام جذفی را به فال نیک می گیریم/۹۰۰ میلیون تومان بدهی پاس تسویه شد
محمد مظهری با بیان اینکه بازی با تراکتور در جام جذفی را به فال نیک می گیریم، گفت: بعد از سال ها یک تیم مطرح فوتبال کشور به همدان می آید و این بهترین فرصت برای بازیکنان ما است تا خودشان را نشان دهند.

 سرپرست مدیرعاملی پاس در خصوص قرعه کشی جام حذفی و دیدار برابر تراکتور به خبرنگار برنا گفت: قرعه کشی را به فال نیک می گیرم چرا که بعد از سال ها یک تیم مطرح و خوب کشور به همدان می آید و مردمی توانند یک بازی خوب را ببینند.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری این دیدار کمک فروانی به آمادگی تیم پاس می کند، افزود: قبل از آغاز جام حذفی بودجه ای مناسبی به تیم تزریق نشد و نتوانستیم بازی های تدارکاتی داشته باشیم جام حذفی نقش بازیهای تدارکاتی و اردوهای پیش فصل را برای ما دارد و کمک خوبی به تیم می کند.

مظهری در خصوص دیدار نخست این تیم در لیگ دسته دوم با شهرداری بندر عباس گفت: فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری دیدارهای مقدماتی نوجوانان آسیا، دیدار پاس همدان و شهرداری بندرعباس را یک روز به تعویق انداخت

وی با اعلام اینکه 70 درصد وضعیت تیم رضایت بخش است، ادامه داد: تمرینات ما چند ماه است برگزار شده اما تیم شهرداری بندرعباس تازه شکل گرفته وامیدوارم این موضوع به سود ما باشد و ما در این دیدار دو بازیکن اصلی خود را به دلیل آسیب دیده در بازی برابر شهرداری در اختیار نداریم.

سرپرست مدیرعاملی پاس افزود: مشکلی از لحاظ فنی نداریم اما همچنان علارغم پیگیری ها و حمایت های جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان و صوفی رئیس هیات فوتبال مشکلات مالی تیم پابرجاست

وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: علارغم اینکه 20 درصد از بدهای تیم که مبلغ 900 میلیون می باشد را تسویه کرده ایم همچنان فدراسیون در برخی امور تیم سنگ اندازی می کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز