سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران

مالدیو ضعیف نبود ما با قدرت ظاهر شدیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۶:۴۶
کد خبر: ۸۹۹۹۸۳
مالدیو ضعیف نبود ما با قدرت ظاهر شدیم
حسین عبدی گفت: این برتری پر‌گل ما نشان‌گر ضعیفی مالدیو نیست و این عملکرد بهتر بازیکنان ایرانی را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در نشست خبری بعد از بازی ایران و مالدیو با اشاره به شرایط بازی اظهار کرد: این برتری پر‌گل ما نشان‌گر ضعیفی مالدیو نیست و این عملکرد بهتر بازیکنان ایرانی را نشان داد.

وی ادامه داد: این پیروزی اتمام کار ما نخواهد بود و ما تلاش بیشتری خواهیم کرد، تازه شروع کار ماست و باید در همه بازی‌های خود پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بیان کرد: ما از ابتدای دقیقه یک تا دقیقه 90 روی بازی خود تمرکز داریم و برایمان مهم نیست برابر چه تیمی به میدان می‌رویم و برنامه خود را اجرا خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: گل‌های این بازی نشان تمرکز بالا و تمرینات خوب بازیکنان بود و اگر در دقایقی هم شاهد کار انفرادی و به قولی تک‌روی بودیم به خاطر شرایط سنی کم و آن روحیات خاص خودش هست که ما آن را به حداقل رساندیم.

عبدی با تشکر از میزبانی خوب همدانی‌ها افزود: من از مجموعه همدان تشکر می‌کنم که به خاطر همه ایران، میزبانی این دوره از مسابقات را قبول کرده است.

وی اضافه کرد: استقبال تماشاگران بسیار خوب بود و امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز شاهد حضور چشمگیر تماشاگران باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران دو بازی بعدی تیمش را سخت توصیف کرد و گفت: به نظر من تیم‌های فلسطین و افغانستان تیم‌های خوبی هستند و چه بسا تیم افغانستان اگر خستگی مسافت را نداشتند، شرایط بهتری برای خود رقم می‌زدند.

وی با بیان اینکه ما باید بازی به بازی شرایط بهتری برای خود رقم بزنیم و با کسب برد راهی مرحله بعدی شویم تصریح کرد: اگر فکر کنیم تیم‌ها جلوی ما برنامه‌ای برای گل زدن ندارند اشتباه است و قطعاً لحظاتی که ما در حمله هستیم، حریف برای ضد حملات خود برنامه دارد.

عبدی خاطرنشان کرد: ما یک موقعیت خطرناکی به مالدیو دادیم که نباید رخ می‌داد اما من تا لحظه آخر به دنبال گل زدن هستیم تا در بحث تفاضل گل برای صعود به مشکل نخوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز