برتری افغانستان برابر مالدیو/ مالدیو نخستین تیم حذف شده مسابقات

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۷:۴۳:۵۸
کد خبر: ۹۰۰۵۲۸
برتری افغانستان برابر مالدیو/ مالدیو نخستین تیم حذف شده مسابقات
تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان موفق شد در بازی دوم خود برابر مالدیو با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دیدار دو تیم فوتبال افغانستان و مالدیو عصر امروز با قضاوت خالد مرهون از عمان و کمک‌های حامد طالیب از عمان و اسمالژان تالپژانو از قرقیزستان و و داور چهارمی فایزولین تیمور از قرقیزستان رأس ساعت 16:45 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج آغاز شد.

در این بازی تیم مالدیو با نفراتی همچون یوسف یونان امیر، افصال محمد، احمد محمد، حمید حسین، محمد سعین سلیم، زین علی(23 محمد زایان اسماعیل)، یوشاو علی (53 حمید حمدون)، محمد ختان آدم، حسن آزوموعلی، محمدحیان حسن (88 محمد رف فاضل) و اسماعیل ایکان علی به سرمربیگری محمد نظام به میدان رفت.

در آن سوی میدان نیز شاگردان ظاهر حسنی با ترکیب عبدل حمیدی، محمد اواز صفایی، علیرضا نایبی (83 زکریا حسنی)، اکرم خان، محمد جان بشیری، مجتبی امیری، محمدوحید حلیم، عبدالله علی، محمداله الکازای( 63 اخطار)(70 عبدالله کریم شجاع)، فرید محمدی و علی شفا علیزادا (52 همایون امین) در این بازی حضور پیدا کردند.

نیمه نخست این بازی بسیار سرد و کسل‌کننده بود در حالی که دو تیم هیچ برنامه‌ای برای حمله به دروازه‌ها و رسیدن به گل نداشتند.

اما در نیمه دوم شرایط کمی فرق کرد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری به دنبال نفوذ به روزنه‌های دفاعی یکدیگر بودند که تیم افغانستان در دقیقه 52 با شوت زمینی همایون امین توانست به اولین گل بازی برسد.

تیم مالدیو که بعد از شکست عجیب دیدار گذشته خود برابر ایران انتظار می‌رفت نتوانند بازی خوبی برابر افغانستان انجام دهد، اما در نیمه دوم بیشتر به ضد حملات روی آورد و حتی در دقیقه 54 یک موقعیت گل خلق کرد که با هوشیاری دروازه‌بان افغانستان توپ به کرنر رفت.

 

نظر شما