یادواره ۳۵ شهید روستای «سروتجین» برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸:۴۲
کد خبر: ۹۰۱۱۳۳
یادواره ۳۵ شهید روستای «سروتجین» برگزار شد
یادواره ۳۵ شهید روستای «سروتجین» شهرستان رزن با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، یادواره ۳۵ شهید روستای «سروتجین» شهرستان رزن شامگاه جمعه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان فضایل شهادت در راه خدا گفت: وقتی رزمنده‌ای برای دفاع از دین خدا سلاح بر دست گرفته و آماده جهاد می‌شود، فرشتگان به وجود او افتخار می‌کنند.

حسن لطفی افزود: رزمندگان وقت عزیمت به جبهه حق علیه باطل با همسر، فرزندان و آشنایان وداع می‌کنند که از این زمان به بعد برای تمامی اعمال پاداش و ثواب مضاعف نوشته می‌شود.

وی شهادت را برای امت مسلمان از ارزش‌ها و فضایل دانست و اضافه کرد: شهدا بدون وابستگی جناحی، حزبی و خدمات رفاهی پیش‌بینی شده نظیر تسهیلات کم بهره، مسکن و استخدام، صادقانه برای دفاع از دین مبین اسلام جانفشانی کردند.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدا معتقد بودند که دین مبین اسلام تنها دین کامل بشری است بنابراین جهان کفر و استکبار در صدد ضربه شدن به آن هستند.

لطفی گفت: آمریکای جنایتکار برای جلوگیری از رشد و توسعه دین مبین اسلام و ایران سعی بر کمرنگ کردن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته است که برخی نیز در داخل این هدف را دنبال می‌کنند.

روستای «سروتجین» شهرستان رزن با ۴۰۰نفر جمعیت ۳۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز