رئیس مستعفی دانشگاه صنعتی همدان:

استعفا دادم به امور پژوهشی برسم/ مسئولان برای تخلیه خانه سازمانی اطراف دانشگاه همکاری نکردند

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۴:۲۶
کد خبر: ۹۰۱۶۳۱
استعفا دادم به امور پژوهشی برسم/ مسئولان برای تخلیه خانه سازمانی اطراف دانشگاه همکاری نکردند
دکتر نیلی گفت: رسیدگی به کارهای پژوهشی ومسائل اموزشی از دلایل استعفایم بود .

دکتر نیلی رئیس دانشگاه صنعتی از سمت خود استعفا داد و دکتر ختن لو به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

دکتر نیلی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار برنا در همدان گفت :دلیل استعفای این بود که در این 5سال که رئیس دانشگاه صنعتی همدان بودم کمتر میتوانستم به کارهای پژوهی خودم برسم ولازم دانستم که وقتم بیشتری به این امر اختصاص دهم.

وی گفت: دانشگاه صنعتی یکی از دانشگاه های بسیار خوب کشور می باشد که ظرفیت های زیادی در زمینه های فنی و مهندسی دارد.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی همدان افزود:در این 5سال که مسولیت این دانشگاه را به عهده داشتم توانستیم به کمک خیرین ساختمان های آموزشی دانشگاه را افزایش دهیم که این امر باعث شد زیر بنای این دانشگاه 62درصد افزایش داشته باشد.

 دکتر نیلی خاطر نشان کرد: هم چنین در این مدتتوانستیم ۱۰ ازمایشگاه تخصصی را راه اندازی کنیم که این امر باعث شد دانشجوهای ما بتوانند تخصصی تر تحصیل کنند. 

وی گفت: تعاملی خوبی در جذب دانشجو و اساتید داشتیم به طوری که از هدف های ما جذب 2300دانشجو بود که به این مهم رسیدیم و هم اکنون دانشگاه صنعتی دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاطر نشان کرد:دانشگاه صنعتی در روز مهندس که روز درهای باز صنعت در دانشگاه نامیده می شود توانست تعاملی خوبی با بخش صنعت برقرار کند که این موضوع باعث اشتغال چندین نفر شد و انگیزه را در بین دانشجویان دوچندان کرد. 

وی افزود: خوشبختانه ما در داخل خود دانشگاه مشکلی باهم نداشتیم و مشکل بزرگی که داشتیم عدم همکاری مسولان با دانشگاه بود ویکی از مهم ترین مشکلات دانشگاه که هنوزم حل نشده است خانه های سازمانی اطراف دانشگاه می باشد که  ساکنان حاضر به تخلیه نمی شونند که اگر تخلیه کنند ومسولین همکاری کنند مساحت دانشگاه بیشتر می شود واین باعث می شود که دانشجویان بیشتری جذب شوند.

دکتر نیلی تصریح کرد: امیدوارم که مسولین همکاری های  لازم را انجام بدهند که این مشکل حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز