سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان :

در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰:۱۸
کد خبر: ۹۰۱۷۸۷
در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم
هادی گل‌محمدی عنوان کرد: ما در تمام دیدارهای خانگی به نتیجه‌ای جزء پیروزی فکر نمی‌کنیم و در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته نخست شهرداری همدان اظهار داشت: از بازی اول خود برابر کاسپین قزوین رضایت ندارم و بازیکنان نتوانستند انتظارات ما را در زمین برآورده کنند که یکی از دلایل این موضوع تغییر ۸۰ درصد شاکله اصلی تیم ما نسبت به فصل گذشته است.

وی افزود: ما به نیت کسب پیروزی و ۳ امتیاز به قزوین رفته بودیم ولی عدم هماهنگی و تغییر ۸۰ درصد شاکله اصلی تیم در این فصل مشکل‌ساز شد و این موضوع کمی برای ما زمان می‌برد تا بتوانیم به آمادگی ۱۰۰ در صد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تا هفته پنجم برای رسیدن به هماهنگی زمان لازم است، گفت: در هفته‌های نخست تیم‌ها هیچ شناختی نسبت به هم ندارند و ما هم بدون هیچ شناختی برابر کاسپین قزوین قرار گرفتیم و تنها متکی به پتانسیل بازیکنان خود بودیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بعد از گلی که به ثمر رساندیم بازیکنان تاکتیک را فراموش کردند و همین موضوع برای ما تاوان سنگینی داشت و گل مساوی را در نیمه دوم دریافت کردیم اما با وجود اینکه تساوی در خانه حریف نمی‌تواند نتیجه بدی باشد اما می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به دیدار هفته دوم تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: تیم فوتبال مس نوین کرمان در هفته نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده و از تیم‌های قدرتمند و خوب گروه ما به شمار می‌رود و قطعا دیدار آسانی برای ما نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: ما در تمام دیدارهای خانگی به نتیجه‌ای جزء پیروزی فکر نمی‌کنیم و در تمام دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی هستیم.

وی افزود: از هواداران و مردم همدان انتظار داریم در دیدارهای خانگی ما را تنها نگذارند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز سه‌شنبه ۲ مهر ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس میزبان مس نوین کرمان است.

 

نظر شما