مس در عوارضی شهرداری ذوب شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۶:۳۵:۵۸
کد خبر: ۹۰۲۷۱۰
مس در عوارضی شهرداری ذوب شد
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مس نوین کرمان را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور امروز با انجام دیدارهای حساس آغاز شد که در این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان میزبان مس نوین کرمان بود.

این بازی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس همدان آغاز شد و در این دیدار شهرداریچی ها با ترکیب هجومی وارد زمین شدند تا کسب اولین ۳ امتیاز خانگی خود را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور جشن بگیرند.

مس نوین کرمان در نیمه نخست بازی تأخیری را به نمایش گذاشت و مدام شاهد مصدومیت بازیکنان این تیم بودیم که همین موضوع باعث شد بازی زیبایی را در نیمه اول شاهد نباشیم و در نهایت در نیمه اول دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

تیم فوتبال شهرداری همدان با آغاز نیمه دوم و با فرستادن محمد زارعی و سیدمحمدامین ناصرالدینی به داخل زمین نبض بازی را به خوبی در دست گرفت و چندین موقعیت ۱۰۰ درصد را خلق کرد تا اینکه در دقیقه ۶۵ ارسال زیبای پیمان حشمتی به روی دروازه را امیرحسین سوری به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه مسی ها کرد.

تیم فوتبال شهرداری بعد از این گل چندین بار می توانست دروازه مس را باز کند اما در نهایت این دیدار با تک گل این تیم به پایان رسید تا اولین ۳ امتیاز شهرداری رقم بخورد.

مهمترین اتفاق این دیدار پنالتی واضح تیم فوتبال شهرداری همدان در نیمه دوم بود که داور به سادگی از آن گذشت.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دوم با ۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در هفته آینده در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز