سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز:

نمی خواهیم برابر پاس غافلگیر شویم/ شناختی از پاس ندارم

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۰:۳۳
کد خبر: ۹۰۴۳۲۳
نمی خواهیم برابر پاس غافلگیر شویم/ شناختی از پاس ندارم
مصطفی دنیزلی گفت: بازی های جام حذفی به نسبت لیگ برتر بسیار متفاوت بوده و نمی خواهیم در همدان غافلگیر شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار برابر پاس همدان در جام حذفی اظهار داشت: این اولین بار است که به شهر کهن همدان سفر می کنم و این شهر فارق از فوتبال سابقه دیرینه ای دارد.

وی افزود:  بازی های جام حذفی شرایط متفاوتی به نسبت بازی های لیگ دارد و غافلگیری های زیادی در این جام اتفاق می افتد اما ما نمی خواهیم در این جام غافلگیر شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با بیان اینکه می خواهیم طرفداران فوتبال همدان بازی زیبایی را تماشا کنند، گفت: شناخت زیادی از تیم فوتبال پاس نداریم و تنها می دانیم تیم جوان و پرتحرکی هستند و در بازی های لیگ با جدیت کار کرده اند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: در این دیدار از بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده اند استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به شانس قهرمانی تراکتور بیان کرد: فعلا در مرحله یک شانزدهم نهایی هستیم و خیلی زود است که بخواهیم در رابطه با قهرمانی صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: جام حذفی نه تنها در ایران بلکه در دنیا متفاوت است و همواره شگفتی هایی در این جام می بینیم.

وی با اشاره به محرومیت مسعود شجاعی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: این بازیکن را در روز بازی به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما برای اینکه این بازیکن به تیم شخصیت می دهد در کنار تیم به همدان سفر کرده اند.

دنیزلی افزود: به دلیل اینکه مکانی که برای تمرین ما در نظر گرفته شده نسبت به اسکان ما دور بودند از فضای هتل برای تمرین استفاده کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز