افزایش ۴۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد در ملایر

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۱:۰۲
کد خبر: ۹۰۶۶۰۲
سلگی با اشاره به افزایش 47 درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر گفت: افزایش کشف بیش از سه برابری هروئین و افزایش کشف 6 درصدی تریاک از دیگر اقدامات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی ملایر افزایش 50 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر را از دیگر اقدامات دانست و با اشاره به افزایش 47 درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر گفت: افزایش کشف بیش از سه برابری هروئین و افزایش کشف 6 درصدی تریاک از دیگر اقدامات بوده است.

وی از دستگیری 53 درصدی معتادان متجاهر و کارتن‌خواب در نیمه نخست سال خبر داد و در ادامه با اشاره به کاهش 60 درصدی تعداد تصادفات جرحی درون‌شهری و کاهش 63 درصدی مجروحان تصادفات درون‌شهری گفت: اقدامات ارزشمندی نیز در سازش پرونده‌های قضایی ارجاع شده به واحدهای مشاوره‌ای کلانتری‌ها انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: از 313 فقره پرونده قضایی متشکله در کلانتری‌های شهرستان توسط کارشناسان واحد مشاوره مستقیم در کلانتری‌ها 192 فقره یعنی  بیش از 61 درصد منجر به مصالحه شده است.

سلگی افزود: در بحث آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی نیز 81 جلسه آموزش همگانی برای تعداد 5 هزار و 600 نفر از دیگر اقدامات شاخص این حوزه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز