اختصاص ۲۵۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از مهران به همدان

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۴:۱۴
کد خبر: ۹۰۶۶۰۴
اختصاص ۲۵۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از مهران به همدان
مصطفی پناهنده گفت: با توجه به اینکه در ایام اربعین همدان به عنوان استان معین پنج استان دیگر معرفی شده است، 250 اتوبوس از همدان وظیفه انتقال مسافران از مرز مهران به این شهر را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه امسال اربعینی متفاوت‌تر از سالهای گذشته خواهیم داشت، گفت: با توجه به اینکه در ایام اربعین همدان به عنوان استان معین پنج استان دیگر معرفی شده است، 250 اتوبوس از همدان وظیفه انتقال مسافران از مرز مهران به این شهر را دارند.

مصطفی پناهنده ادامه داد: در ایام اربعین و در مسیر بازگشت زائران اتوبوس‌ها از مرز مهران، مسافران را تنها به مرکز همدان، کرمانشاه و اندیمشک خواهند برد که آنها شهرهای معین انتخاب شده‌اند.

وی تصریح کرد: اتوبوس‌های استان‌های قم، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز در شهر مریانج مستقر خواهند شد تا مسافران خود را به مقاصد این شهرها ببرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به انتخاب مریانج به عنوان مکان موقت استقرار این پایانه، بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط خاص این شهر و برای جلوگیری از ورود ترددها به شهر همدان و کاهش بار ترافیکی در این زمان، رینگ دوم شهر مریانج برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین همه اتوبوس‌های کشور در اختیار زائران قرار دارد و کمتر اتوبوسی از استان راهی شهرهای دیگر کشور خواهد شد، هموطنان باید از تاریخ 24 مهر تا یکم آبان سفرهای خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نیازی به ناوگان اتوبوسی نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز