روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی در شش ماهه نخست امسال معرفی شدند/ سمن ها در حوزه اطلاع رسانی فعال شوند

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰:۵۵
کد خبر: ۹۰۷۳۶۴
روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی در شش ماهه نخست امسال معرفی شدند/ سمن ها در حوزه اطلاع رسانی فعال شوند
حمدالله چاروسایی گفت: روابط عمومی های برتر هیات های ورزشی در شش ماهه نخست امسال معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با برنا با اشاره به یکی از وظایف مهم مجموعه روابط عمومی در اطلاع رسانی گفت: ایجاد ارتباط با مردم و سایر دستگاه ها و حفظ این ارتباط نیز از مهمترین وظایف روابط عمومی است.

وی به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.

چاروسایی با بیان اینکه همدان از استان های برتر کشور در حوزه اطلاع رسانی است، اضافه کرد: در چند سال اخیر همدان همواره در بین روابط عمومی های برتر کشور قرار داشته و امروز 45 هیات ورزشی استان دارای روابط عمومی است.

حمدالله چاروسایی تصریح کرد: همدان جزو معدود استان های وزارت ورزش و جوانان است که اخبار خود را در دو پایگاه http://www.hamedansport.ir و http://hamedan.msy.gov.ir/ اطاع رسانی می کند و در شش ماهه نخست امسال بیش از 2000 خبر دو این دو پایگاه خبری بارگزاری شد.

وی گفت: از تعداد 1030 خبر بارگزاری شده در سایت http://www.hamedansport.ir  اخبار مربوط به شهرستان ها 459 خبر، 308 خبر مربوط به هیات های ورزشی و 263 خبر مربوط به حوزه اداره کل بوده است.

وی با اشاره به ارزیابی هیات های ورزشی در شش ماه نخست سال گفت: در ارزیابی صورت گرفته روابط عمومی های هیات های ورزشی در شش ماهه نخست امسال هیات های گلف، شطرنج، تکواندو، بدمینتون ، جودو و تنیس به عنوان هیات های برتر معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این ارزیابی هیات های اسکی، اسکیت، اسکواش، پزشکی ورزشی، پینگ پنگ، روستایی و عشایری، دوچرخه سواری، کوهنوردی و صعودهای ورزشیعملکرد ضعیفی در ارسال اخبار و اطلاع رسانی داشته اند.

وی گفت: فعالان روابط عمومی هیات های ورزشی و شهرستان ها باید شناخت لازم از مخاطبان و فناوری های ارتباط داشته باشند و واقع بینی در فرایندهای ارتباطات که از اصول روابط عمومی عمل گرا است، را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با انتقاد از عملکرد سازمان های مردم نهاد در اطلاع رسانی برنامه ها گفت: روابط عمومی موفق باید پاسخگو باشد و انتظار است که سازمان های مردم نهاد نیز مانند هیات های ورزشی دارای روابط عمومی فعال باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز