رئیس کمیسیون بازرسی شورای شهر همدان:

باید مانع خروج سرمایه‌های اقتصادی و انسانی از استان شویم

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۲:۱۹
کد خبر: ۹۰۷۳۸۳
باید مانع خروج سرمایه‌های اقتصادی و انسانی از استان شویم
سید مسعود عسگریان سرمایه‌گذاران بومی را سرمایه‌های انسانی در حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: از این رو باید مانع خروج سرمایه‌های انسانی از استان شویم تا شاهد آبادانی و توسعه منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان ظهر شنبه در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با محوریت بررسی پرونده‌های مراجعین شورا، اظهار کرد: در صورت بهره‌گیری از سرمایه بخش خصوصی، شاهد توسعه‌یافتگی منطقه خواهیم بود.

وی بزرگترین مانع در راه پیشرفت شهر همدان را عدم شناخت ظرفیت و توانمندی های آن منطقه برشمرد و گفت: شناخت مسیر جذب سرمایه گذاران بومی و ترغیب آنان برای سرمایه‌گذاری، توسعه پایدار را برای این شهر و استان به دنبال خواهد داشت.

عسگریان افزود: حل مشکلات موجود در شهر و توسعه مطلوب آن زمانی محقق خواهد شد که مسئولان بتوانند با جذب افراد سرمایه‌گذار راه را برای توسعه هموارتر کنند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: همدان دارای ظرفیت‌های بالقوه گردشگری است که می‌توان از آن برای جذب توریست و رونق صنعت گردشگری بهره‌مند شد تا علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، توسعه شهرستان نیز شتاب بیشتری بگیرد.

وی سرمایه‌گذاران بومی را سرمایه‌های انسانی در حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: از این رو باید مانع خروج سرمایه‌های انسانی از استان شویم تا شاهد آبادانی و توسعه منطقه باشیم.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: اولویت شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات و تصمیمات مدیریتی باید در راستای جذب ظرفیت‌های سرمایه‌گذار بومی باشد.

وی گفت: این مهم تضمین کارکرد بهتر و امنیت کاری بیشتری برای مدیریت‌شهری فراهم خواهد کرد و از سوی دیگر ضمن گردش سرمایه، از این طریق می‌تواند مانع خروج سرمایه از شهر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز