مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۶:۳۰
کد خبر: ۹۰۷۶۵۸
۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) است
حاجی محمد زین العابدینی گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی ۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفتگو با برنا گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی ۴ موکب با نظارت اوقاف و امور خیریه آماده پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) است.

حجت الاسلام حاجی محمد زین العابدینی افزود: موکب «قمر بنی‌هاشم» واقع در اتوبان همدان- تهران، سه راهی روعان، مسجد امام خمینی، در خدمت زوار عتبات عالیات خواهد بود.

وی ادامه داد: موکب «حضرت زینب(س)» واقع در حسینیه چهارده معصوم(ع)، سه راهی فرهنگیان و موکب «شهید قهاری سعید» در محل اتوبان همدان- کرمانشاه، گردنه اسدآباد- مسجد امام خمینی از دیگر مواکب فعال در ایام اربعین است.

وی با اشاره به اینکه در ۴ موکب این مجموعه علاوه بر اسکان، انواع خدمات نیز به زوار ارائه می‌شود، ادامه داد: موکب «فاطمه الزهرا(س)»، واقع در بهشت هاجر، اتوبان ملایر- اراک به عنوان آخرین موکب آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدلله(ع) است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت موکب‌های اربعین از امروز به مرور آغاز می‌شود گفت: فعالیت رسمی موکب‌ها از یک هفته مانده به اربعین آغاز و تا یک هفته پس از اربعین آماده ارائه خدمات به زوار اباعبدالله(ع) هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این ۴ موکب از محل کمک‌های مردمی و اجرای نیات واقفین در ایام اربعین فعال خواهند بود گفت: پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین روزانه ۵ هزار پرس غذا در هر یک از موکب‌های چهارگانه توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز