ستاد ساماندهی امور جوانان همدان در انتظار استاندار!!

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۵:۳۳
کد خبر: ۹۰۷۷۷۵
ستاد ساماندهی امور جوانان همدان در انتظار استاندار!!
مهدی شریفی گفت: علارغم تمام فعالیت های صورت گرفته در حوزه جوانان استان همدان اما در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان ضعف های عدیده ای وجود دارد و ستاد ساماندهی امور جوانان منتظر حضور استاندار همدان در این ستاد است.

عضو مجمع جوانان استان همدان در گفتگو با برنا گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در بحث جوانان صورت گرفته که یکی از این موارد تشکیل مجمع جوانان بوده است.

وی افزود: همچنین در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید هیات اندیشه ورز جوان در همدان راه اندازی شده است که این هیات متشکل از جوانان علاقه مند و اثرگذار از همه قشرها و گروه های موثر و فعال است و یک الگوی ابتکاری بسیار خوب برای تعمیم به کل کشور است.

مهدی شریفی بیان کرد: اجرای این تصمیم ها منجر به ارتقای نقش و جایگاه جوانان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری برای جوانان استان است، تصریح کرد: ستاد ساماندهی جوانان باید با بهره‌گیری از نظر کارگروه‌های مشخص شده، برنامه‌های کاربردی‌شان را برای سال آینده تدوین کرده و در نشست بعدی ستاد با حضوری فعال تشریح کنند.

وی در ادامه با انتقاد از عدم حضور مدیران در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برخی مدیران دستگاه های استان همدان نسبت به حضور در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان بی توجه هستند درصورتی که مدیران دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی درست زمینه حضور و نقش آفرینی جوانان در امروز و برنامه‌های اینده نظام را فراهم آورند.

عضو مجمع جوانان استان همدان تصریح کرد: اکثر جلسات ستادهای ساماندهی به محلی برای ارائه گزارش کار دستگاهها تبدیل شده است و آخرین ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان در حالی به پایان رسید که هیچ خروجی برای جوانان همدانی نداشت و مدیران حاضر در جلسه تنها به ارائه آمار عملکرد بسنده کردند.

وی افزود: با توجه به جلسات فصلی ستاد ساماندهی جوانان که با فاصله زمانی برگزار می‌شود، باید کارگروه‌ها متشکل از معاونین مدیران مسئول در ستاد، مشاوران، کارشناسان برجسته و استادان صاحب نظر به صورت مستمر و کاربردی تشکیل شود و پیشنهادات اجرایی قوی و کارا را به ستاد ارجاع دهند که بتوانیم مصوبات خوب و کارا از خروجی جلسات‌مان داشته باشیم.

مهدی شریفی با بیان اینکه انتظار داریم برنامه‌های ستاد ساماندهی جدی گرفته شود و مدیران مربوطه به طور منظم در جلسات حاضر شوند، گفت: طیق دستورالعمل ستاد ساماندهی امور جوانان کشور این ستاد در استانها الزاما باید با حضور شخص استاندار برگزار شود و انتظار داریم طبق اساسنامه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار همدان برگزار شود.

وی تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری جوانان باید مطالبه گر باشند و ما در مجمع جوانان به رسالت خود پایبند هستیم و به جد دنبال مطالبات جوانان خواهیم بود.

 وی ادامه داد: امروز با تمام مشکلات اقتصادی موجود باقی مانده از تحریم‌های ظالمانه، مدیران ما باید دغدغه اصلی‌شان مسائل جوانان و رسیدگی به مشکلات آنها باشد و این قدرت بالقوه جوانان است که آینده ایران را خواهد ساخت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز