تصادف زنجیره‌ای ۱۳ خودرو در همدان

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۱:۰۴
کد خبر: ۹۰۷۸۴۱
تصادف زنجیره‌ای ۱۳ خودرو در همدان
در تصادف زنجیره ای زیرگذر بعثت شهر همدان، 13 خودرو بهم خوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اعلام این مطلب گفت: در تصادف زنجیره ای زیرگذر بعثت شهر همدان، 13 خودرو بهم خوردند.

سرهنگ علی فکری اظهار کرد: در ساعت 10:50 صبح امروز یکشنبه 14 مهرماه یک فقره تصادف در زیرگذر بعثت شهر همدان به وقوع پیوست که در پی این حادثه 13 خودرو دچار سانحه شدند.

وی با بیان اینکه قبل از این وقوع این اتفاق خودرویی در محل حادثه دچار نقص فنی شده بود، افزود: بنا به گفته کارشناسان نیروی راهور، ریزش روغن این خودرو باعث لغزندگی معبر شده و خودروها به علت سرعت بالا و پس از عبور از روی روغن لیز خورده و با همدیگر برخورد کرده اند.

فکری با تأکید بر اینکه خوشبختانه این تصادفات مورد جرحی و فوتی نداشته است، عنوان کرد: از آنجایی که این معبر در کمربندی شهر واقع شده، خودروها با سرعت بالایی در آن تردد می کنند و تعداد دوربین های این معبر با توجه به تعداد ترددها جوابگو نیست، از این رو از شهرداری تقاضا داریم تعداد دوربین های این معبر را افزایش دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه در این معبر دوربین ثبت تخلف نصب شده، پلیس از روی فیلم دوربین ها به دنبال خودرویی است که منجر به وقوع این حادثه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز