همدان میزبان راند سوم مسابقات سافاری کشور

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۹:۰۴
کد خبر: ۹۱۰۵۵۳
همدان میزبان راند سوم مسابقات سافاری کشور
نشست هماهنگی برگزاری مسابقات سافاری به میزبانی همدان با حضورجهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان ،جهانیان رئیس هیئت اتومبیل رانی استان و اعضای تورینگ و سافاری فدراسیون و سافاری سازمان گردشگری و کمیته داوران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان، مسئول کمیته داوران سافاری کشور در این نشست، گفت: راند سوم مسابقات قهرمانی سافاری کشور در ۹ و ۱۰ آبان به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

محمد رضا هدایتی طراح مسابقات سافاری کشوربا اشاره به اینکه استان همدان میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات است، افزود: پیش بینی می‌شود در این دوره ۱۰ الی ۱۵ استان با ۵۰ تا ۶۰ خودروی سافاری و خودرو‌های دو دیفراسیل در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این مسابقات به شکل سافاری گردشگری خانوادگی در محور گردشگری استان همدان برگزار و بیش از ۱۵۰ تا ۲۵۰ نفر در این مسابقات حضور خواهند داشت.

هدایتی با بیان اینکه مسیر مسابقه در دو روز طراحی شده است، افزود: راند سوم سافاری کشور در روز‌های پنج شنبه ۹ آبان و جمعه ۱۰ آبان در مسیر‌های بیراهه، خاکی و آسفالت برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از استقبال مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان همدان گفت: هدف و شریعت این رشته ورزشی شناخت و معرفی جای جای نقاط ایران عزیز، توسط شرکت کنندگان است.

مسئول کمیته داوران سافاری کشوربا اشاره به اینکه این رقابت‌ها در چهار راند در سال گذشته و امسال نیز تاکنون در دو راند برگزار شده است، یاد آور شد: راند سوم در همدان برگزار خواهد شد و امیدواریم این برنامه زمینه خوبی برای ترویج انواع گردشگری در استان باشد.

هدایتی با بیان اینکه مسابقات در دو کلاس حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شود، افزود: در پایان این مسابقات، قهرمان سال راننده و قهرمان سال نقشه خوان و برترین‌ها در هر دو کلاس معرفی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: یکی از جذابیت‌های این رشته حضور خانواده‌ها و حضور کودکان در این مسابقات است و یکی از شریعت‌های ورزش درگیر کردن خانواده‌ها به امر ورزش بوده و امیدواریم که این رشته ورزشی نوپا بیشتر شناخته شده و بهترحمایت شود.

مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان همدان نیز در این نشست گفت: همدان برای اولین بار میزبانی سافاری کشور را به عهده دارد و تلاش ما بر این خواهد بود که میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات سافاری کشور باشیم.

محسن جهانشیرافزود: هر کجا نام استان همدان به عنوان برگزار کننده مسابقات ورزشی بر روی تله تکست‌های خبری باشد با اجرای آن موافق هستیم.همدان میزبان راند سوم مسابقات سافاری کشور

وی با اعلام موافقت و استقبال از میزبانی این دوره از مسابقات قهرمانی سافاری کشور خاطر نشان ساخت: همه امکانات از قبیل: اسکان وغیره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

جهانشیر در پایان تاکید کرد: همدان با توجه به زیر ساخت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد باید به عنوان مقصد گردشگری در همه حوزه‌ها شناخته شود.

رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه همدان برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی سافاری کشور شده است، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده و با همکاری و هماهنگی فدراسیون توانستیم گوی سبقت را از سایر استان‌ها برای میزبانی این دوره از مسابقات را برباییم.

اصغر جهانیان با بیان اینکه این میزبانی را به همت هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان و با پشتوانه اعضای این هیئت که با جان و دل همکاری می‌کنند، پذیرفته ایم، افزود: در کنار مدیریت قوی آقای جهانشیر که همواره یار و یاور همه رشته‌های ورزشی علی الخصوص رشته جذاب موتور سواری و اتومبیلرانی هستند، میزبانی خوبی خواهیم داشت.

وی خاطر نشان ساخت: هر ساله با حمایت‌های بی شائبه مدیریت سازمان ورزش و جوانان توانسته ایم میزبانی دو یا سه مسابقه مختلف موتور سواری و اتومبیلرانی را عهده دار شویم.

جهانیان با بیان اینکه شاهد برگزاری هر چه باشکوهتر این دوره از مسابقات خواهیم بود، یاد آور شد: امیدواریم مردم و دوستداران این رشته حمایت‌های لازم را از این رشته ورزشی نو پا داشته باشند.
همدان میزبان راند سوم مسابقات سافاری کشور
رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای برگزاری راند سوم مسابقات قهرمانی رالی سافاری کشور را داریم، تصریح کرد: امروز مسیر مسابقه و محل برگزاری مسابقات با حضور کارشناسان طراحی و بررسی شد.

جهانیان در پایان ضمن تشکر از مدیریت سازمان ورزش و جوانان و اعضای هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان، افزود: مراتب تقدیر و تشکر از این عزیزان را دارم که اگر حمایت‌های این افراد نبود این میزبانی میسر نمی‌شد و امیدواریم به نحو شایسته‌ای این میزبانی انجامشود و خاطره خوشی برای همیشه در اذهان شرکت کنندگان و دوستداران مسابقات به جای بماند.

گفتنی است راند اول مسابقات سافاری در "کویر مرنجاب" به میزبانی استان اصفهان در شهر کاشان و راند دوم در منطقه زیبای" الموت " به میزبانی استان قزوین برگزار شد و راند سوم در استان همدان و احتمالا راند چهارم و پایانی در استان یزد خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز