امروز رخ داد؛

کارگاه آموزشی ویژه مدیران ،مربیان و ورزشکاران باشگاه های خصوصی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۰:۴۹
کد خبر: ۹۱۰۵۵۵
کارگاه آموزشی ویژه مدیران ،مربیان و ورزشکاران باشگاه های خصوصی برگزار شد
ظهر امروز کارگاه آموزشی ویژه مدیران ،مربیان و ورزشکاران باشگهای خصوصی با همکاری اداره ورزش و جوانان و نظام پزشکی برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، ظهر امروز کارگاه آموزشی ویژه مدیران ،مربیان و ورزشکاران باشگهای خصوصی با همکاری اداره ورزش و جوانان و علوم پزشکی استان در سالن آمفی تئاتر فرشچیان برگزار شد .

این کارگاه با محوریت آشنایی با مکمل ها و عوارض آنها ،تداخلات کار باشگاهی و حوزه درمان ،مسائل بهداشتی در باشگاهها برگزارشد .

در این کارگاه تخصصی ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان ضمن خرسندی از برپایی این نشست گفت :اصل و اساس این برنامه آموزش است چه بسا تمام تناقص هایی که در بخش اجرایی داریم عدم آموزش صحیح می باشد .

وی افزود :باشگاه داری صرف به گرفتن مجوز نیست ،باشگاه داران باید در تمام زمینه های ورزشی ،دارویی و ... اطلاعات کافی داشته باشند و با علم در این عرصه وارد شوند .

جهانشیر عنوان کرد :از امروز ما باید خود را ملزم به اجرایی شدن قوانین صحیح در باشگاه ها بدانیم و این امر را که بدون آموزش لازم و عدم آگاهی نسبت به باشگاه داری به کارهای خود بپردازیم و تجربه نداشته باشیم منجر به اتفاقات ناخوشایند برای جامعه ورزشکار و جوان خواهد بود .

جهانشیر یکی از دغدغه های مهم عدم آگاهی و استفاده نابجا از مکمل ها در باشگاه ها دانست و گفت :از امروز که این کارگاه برگزار شد ما با باشگاه دارانی که از مکمل های غیر مجاز که تایید علوم پزشکی نباشد برخورد قاطع خواهیم کرد.

در پایان جهانشیر گفت :امید داریم با تعامل خوبی که بین دستگاه ورزش و علوم پزشکی می باشد راه را برای گسترش ورزش همگانی و کاهش هزینه های درمان همورا سازیم و جامعه ای سالم برای خود ایجاد نماییم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز