طرح دست های مهربان هلال با شعار "آینده را باید ساخت" در همدان اجرا شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۸:۲۸
کد خبر: ۹۱۲۵۶۸
طرح دست های مهربان هلال با شعار آینده را باید ساخت در همدان اجرا شد
دکتر کارخانه ای گفت: ششمین دوره طرح «دست های مهربان هلال» با شعار "آینده را باید ساخت" در همدان اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: گفت: با توجه به اینکه کودکان سرمایه هر کشوری هستند، لازم است به نوع آموزش آن‌ها برای ساخت آینده درخشان توجه کرد.

وی افزود: همزمان با هفته کودک ششمین دوره طرح «دست های مهربان هلال» با شعار «آینده را باید ساخت» و با هدف ترویج مهربانی و نوع دوستی در سنین پایه در همدان اجرا شد.

دکتر کارخانه ای تصریح کرد: در این فعالیت ها کودکان با مفاهیم همچون صلح، دوستی و رفاقت آشنا شدند و ضمن آشنایی با شخصیت های مدد و مهربان به اجرای سرود غنچه های هلال احمر پرداختند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا واحد جوانان این جمعیت با برگزاری جشنی به مناسبت روز کودک، نونهالان را با اقدامات قبل، حین و بعد از زلزله، آشنایی با کمک های اولیه ، سوختگی، سقوط، مسمویت و حفاظت از محیط زیست آشنا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: اعضای جوانان در این برنامه نحوه کنترل خونریزی بینی، اصول پانسمان و بانداژ را به کودکان آموزش دادند.

وی اظهار کرد: کودکان در کنار آموزه‌های امدادی، مشاغل و فعالیت دستگاه‌های خدمت رسان آشنا شدند.

دکتر کارخانه ای با اشاره با فعالیت های فرهنگی هغته کودک گفت: عیادت از کودکان بستری در بیمارستانها، برگزاری جشنواره بادبادک ها، برپایی ایستگاه قصه گویی، برپایی ایستگاه سیار نقاشی با موضوع موضوعات و مفاهیم بشردوستی، صلح و مهرورزی از مهمترین برنامه های فرهنگی هلال احمر در هفته کودک بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز