کتابخانه مرکزی همدان یکی از غنی‌ترین منابع صوتی در بخش نابینایان است

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۲۹۲۴
کتابخانه مرکزی همدان یکی از غنی‌ترین منابع صوتی در بخش نابینایان است
هماخانجانی با بیان اینکه ما به لحاظ منابع صوتی غنی هستیم و این مرکز به مدد خیرین ایجاد شده است اظهار کرد: بخش نابینایان با همکاری مستمر کتابخانه مرکزی، برنامه‌های متنوعی در فصول و مناسبت‌های مختلف در طول سال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه ما به لحاظ منابع صوتی غنی هستیم و این مرکز به مدد خیرین ایجاد شده است اظهار کرد: بخش نابینایان با همکاری مستمر کتابخانه مرکزی، برنامه‌های متنوعی در فصول و مناسبت‌های مختلف در طول سال برگزار می‌کند.

هماخانجانی با بیان اینکه در برنامه‌های فرهنگی بینایان و نابینایان در کنار هم هستند گفت: دیدن تنها تفاوت ماست که امتیاز برتری به حساب نمی‌آید.

مسئول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان با اشاره به اینکه در بخش نابینایان آموزش خط بریل، کامپیوتر و آموزش‌های قرآنی ارائه می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر در سطح کشور کتاب بریل  کمتری تولید می‌شود، چون هم حجیم است و هم هزینه بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان در یک سال اخیر جزو تولیدکننده منابع صوتی مورد نیاز نابینایان در بخش‌های مختلف بوده است افزود: تاکنون 16 کتاب صوتی در بخش نابینایان همدان تولید شده و در سراسر کشور در اختیار نابینایان قرار گرفته است که از نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز کتاب‌های تولید شده عنوان برتر را به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز