مدیران ورزش و جوانان در میز خدمت نماز جمعه همدان پاسخگوی مردم خواهند بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۱۲۹۶۹
مدیران ورزش و جوانان در میز خدمت نماز جمعه همدان پاسخگوی مردم خواهند بود
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مدیران ورزش و جوانان فردا در میز خدمت نماز جمعه همدان پاسخگوی مردم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم در حوزه ورزش و جوانان، میز خدمت ظهر روز جمعه 26 مهر ماه در محل برگزاری نماز جمعه همدان برپا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن دعوت از هیات های ورزشی و ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد برای حضور پرشور در نماز جمعه همدان گفت: نوکری مردم بالاترین افتخار برای مسولین بوده چرا که همواره در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی مردم، این انقلاب را همراهی کرده اند و از مال و جان خود برای نظام اسلامی مایه گذاشته‌اند.

وی راه اندازی میز خدمت در سطح ادارات را یکی از اقدامات تحسین برانگیز در راستای تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مردم برشمرد و اظهار کرد:همه مسوولان موظفند که برای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم ،تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کارگیرند.

محسن جهانشیر گفت:این اقدام با هدف تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به پرسش های آنان در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام می شود و بسیاری از مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کارکارشناسی دارد پاسخ داده می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز