بازدید از ایمنی برق موکب‌های مستقر در استان همدان

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۷:۱۴:۵۱
کد خبر: ۹۱۳۶۲۱
بازدید از ایمنی برق موکب‌های مستقر در استان همدان
معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از بازدید از ایمنی برق موکب‌های مستقر در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، تعدادی از مسئولین و مدیران ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از موکب‌های سطح استان بازدید کردند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: توجه ویژه به رعایت ایمنی برق و پیشگیری از خطرات احتمالی برق گرفتگی و حوادث جانبی از نکات مورد تاکید است که مسئولین موکب‌ها باید مدنظر قرار دهند.

شیرزاد جمشیدی افزود: رعایت ایمنی در موکب‌ها با توجه به غیردائمی و موقتی بودن این اماکن و جمعیت زیادی که در این ایام در موکب‌ها حضور می‌یابند از اهمیت بالایی برخوردار است و کنترل و الزامات ایمنی برای جلوگیری از حوادث بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: هدف، برپایی مناسب مراسم استقبال و پذیرایی و خدمت به هموطنان است اما باید بدانیم که رعایت اصول ایمنی در این نقاط بسیار مهم بوده و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در این زمینه می‌تواند جان حاضران را به خطر بیندازد.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در همین راستا علاوه بر بازدید میدانی از موکب‌ها، توزیع بروشورهای رعایت ایمنی برق و ارائه توصیه‌های مهم و کاربردی به متولیان موکب‌ها صورت گرفته و امید است با رعایت این نکات امسال نیز مانند سال‌های گذشته، تمام اماکن مذهبی و موکب‌ها مراسم خود را بدون حادثه به پایان ببرند.

 

نظر شما