مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برق استان همدان برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۷:۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۱۳۶۲۲
آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برق استان همدان برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی
محمدمهدی شهیدی از آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برق استان همدان برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در گفتگو با برنا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین از آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برق استان همدان برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی خبر داد و اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم و عاشقان اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برق تمام موکب‌ها در ایام اربعین حسینی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه با حضور جهادی نیروها تلاش شده تا زیرساخت‌های لازم برای این ایام و خدمت‌رسانی به زوار حسینی آماده شود، افزود:  یکی از مهمترین اقدامات انجام شده آماده‌سازی زیرساخت پایانه ستاد اربعین واقع در شهر مریانج بود.

وی با اشاره به فعالیت 6 اکیپ عملیاتی به مدت یک هفته برای تکمیل این پروژه عنوان کرد: در این راستا 900 متر شبکه فشار ضعیف برای تأمین روشنایی معابر در مسیر زائرن احداث شده است.

شهیدی ادامه داد: نصب 35 دستگاه کله چراغ گازی 150 و 70 وات سدیمی، نصب 25 دستگاه پرژکتور برای روشنایی موضعی در طول مسیر تردد زائرین و نصب پنج پکیج پریز برق به تعداد 96 عدد برای شارژ موبایل زائرین نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به برق‌دار کردن و عملیات سیم‌کشی و نصب چراغ داخل نمازخانه جدیدالاحداث مقابل ورزشگاه حاجی‌بابایی و برق‌دار کردن 60 چشمه سرویس بهداشتی گفت: همچنین 15 کیلومتر شبکه معابر در مسیر برگشت زائرین در شهر مریانج تعمیر، سرویس و اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تمام کانکس‌های نیروی انتظامی، هلال احمر، سازمان حمل و نقل جاده‌ای، اتوبوسرانی و سایر ارگان‌ها مستقر در محل نیز برق‌دار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین برق موکب واقع در مهدی‌آباد و نصب 10 عدد پرژکتور در موکب حضرت ابوالفضل(ع) نیز از جمله اقدامات اجرایی در شهر مریانج است.

شهیدی ابراز داشت: علاوه بر تأمین برق مواکب، کارشناسان فنی ایمنی نیز به این مکان‌ها اعزام شده‌اند تا از نصب تجهیزات و سیم‌کشی‌ها بازدید کرده و موارد ضروری را برای پیشگیری از حوادث احتمالی بررسی کنند.

وی با بیان اینکه تعمیرات روشنایی معابر در مسیر زائران در تمام شهرستان‌های استان انجام شده است، گفت: تمام اکیپ‌های عملیاتی برق نیز به صورت 24 ساعته آماده‌باش هستند تا به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یادآور شد: در حوزه امور 2 برق همدان نیز علاوه بر احداث 800 متر کابل خودنگهدار شبکه‌ای، 72 پرژکتور و 880 متر کابل‌کشی برای روشنایی 13 موکب نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در شهرستان‌ها اظهار داشت: در شهرستان تویسرکان برق‌رسانی به دو موکب روستای سیدشهاب و میدان شهید «فرشید هرمزی» با کابل‌کشی و نصب پرژکتور در محل موکب‌ها انجام شد.

شهیدی با اشاره به اعزام جرثقیل با راننده به منطقه سر پل ذهاب برای خدمت‌رسانی گفت: در شهرستان اسدآباد نیز برق‌رسانی به 6 موکب، نصب 12 اصله پایه چوبی 9 متری، نصب 15 دستگاه چراغ گازی کامل 70 وات و 15 دستگاه پرژکتور و تحویل 30 عدد لامپ ال ای دی برای مصارف داخلی ایستگاه‌های صلواتی از اقدامات صورت گرفته است.

 

نظر شما