امدادرسانی به ۳۲ زائر مصدوم در اسدآباد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۲:۰۵
کد خبر: ۹۱۳۸۰۸
امدادرسانی به ۳۲ زائر مصدوم در اسدآباد
بهنام‌رضا مخصوصی از امدادرسانی به 32 زائر مصدوم در اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از وقوع یک حادثه ویژه در گردنه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این حادثه متاسفانه 32 مصدوم و یک فوتی داشت.

وی بیان کرد: طی تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی دانشکده، ساعت 4:30 گزارش تصادف در گردنه اسدآباد ـ همدان اعلام شد و در کمترین زمان، سه کد ماموریت این مرکز به محل اعزام شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: در این حادثه ترافیکی که بین دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه سواری به صورت رخ به رخ صورت گرفت، 32 نفر مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: مصدومین توسط پرسنل EMS به بیمارستان حضرت قائم(عج) انتقال یافتند و با حضور متخصص جراحی در اورژانس و همکاری کادر پرستاری در همان دقایق اولیه حادثه، تمام اقدامات تشخیصی و درمانی در اسرع وقت انجام شد.

مخصوصی گفت: از 27 مصدوم منتقل شده به بیمارستان، 10 نفر تحت نظر هستند و از این تعداد نیز برای سه نفر chest tub ـ ﻟﻮﻟﻪ ﻗﻔﺴﻪ ﺳﯿﻨﻪ ـ توسط جراح تعبیه شد و یک نفر هم در صف اعزام است.

وی با اشاره به اینکه 17 نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند و در نمازخانه بیمارستان حضرت قائم(عج) اسکان داده شده‌اند افزود: طبق نظر مدیریت بحران، سطح این بحران E-2 (سطح بیمارستانی) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز