سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

پیروزی در بازی‌های خانگی از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰:۱۰
کد خبر: ۹۱۴۳۱۸
پیروزی در بازی‌های خانگی از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر است
هادی گل‌محمدی افزود: حساب ویژه‌ای روی امتیازات خانگی باز کرده‌ایم و نباید در همدان به هیج تیمی امتیاز بدهیم و پیروزی در بازی‌های خانگی از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری با اشاره به دیدار هفته ششم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت:  در طول هفته تمرینات شاداب و خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و با تمام توان برای کسب سومین پیروزی خانگی به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: حساب ویژه‌ای روی امتیازات خانگی باز کرده‌ایم و نباید در همدان به هیج تیمی امتیاز بدهیم و پیروزی در بازی‌های خانگی از نان شب هم برای‌مان واجب‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حریف هفته ششم تیم فوتبال شهرداری گفت: در این هفته باید به مصاف شهرداری فومن برویم و به هیچ وجه فریب جایگاه و نتایج این تیم را نخواهیم خورد و به بازیکنانم تاکید کرده‌ام از پیش برنده نیستید.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که در چند هفته نخست نتیجه نگرفته‌اند بسیار از تیم‌های دیگر خطرناک‌تر هستند و بازی هجومی‌تری را به نمایش می‌گذارند تا نتایج خود را جبران کنند و نباید در برابر آنها کوچکترین اشتباهی مرتکب شوید.

وی با بیان اینکه روند تیم فوتبال شهرداری هفته به هفته بهتر شده است، بیان کرد: نسبت به هفته‌های نخست بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شده‌اند و مسائل فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند که نویدبخش روزهای بهتری برای تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در دیدار برابر تیم فوتبال شهرداری فومن نیز باید بازی با آرامش و تمرکزی را به نمایش بگذاریم قطعا دیدار سختی را در خانه پیش‌رو خواهیم داشت اما به چیزی به جزء 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی با درخواست از مدیران تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تزریق به موقع منابع مالی قطعا به روند مثبت تیم ما کمک شایانی خواهد کرد و اعضای شورای شهر، شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در خواست دارم تا همین روند حمایت‌ها را ادامه دهند.

وی افزود: از هواداران و مردم فوتبال دوست همدان نیز درخواست دارم در بازی‌های خانگی ما را تنها نگذارند که مانند میهمان باشیم و از تیم شهر خود به خوبی حمایت کنند.

 

نظر شما