زنگ ورزش و تربیت بدنی در مدارس همدان نواخته شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۴۸۸۸
زنگ ورزش و تربیت بدنی در مدارس همدان نواخته شد
همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی، زنگ ورزش و تربیت بدنی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی زنگ ورزش و تربیت بدنی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاون ورزشی اداره کل ومعاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان در مدارس دخترانه متوسطه طالقانی و ابتدایی پسرانه استقلال نواخته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آیین گفت: توجه به ورزش توجه به سلامتی جسم و روح انسان است و به گفته بزرگان عقل سالم در بدن سالم است که یکی از راه های سلامت بدن انسان ورزش کردن است.

وی افزود: امروز اهمیت ورزش در همه ابعاد بر کسی پوشیده نیست و همه مسئولان نظام بر ترویج این امر تاکید دارند و رهبر معظم انقلاب نیز امر به ورزش را مصداق امر به معروف یاد می کنند که این مساله نشان دهنده اهمیت ورزش در زندگی و سلامتی فرد و جامعه است .

محسن جهانشیر بر فرهنگ سازی ورزش و ترویج آن بین آحاد مختلف مردم تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا ورزش را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم که برای انجام این کار باید از دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند این مهم شروع شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز گفت: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به امر ورزش و به ویژه ورزشهای همگانی دارد و در سطح مدارس نیز در سالیان اخیر آثار ورزش دانش آموزی و توجه آن ملموس است.

وی برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان را از برنامه های دولت تدبیر برای توسعه ورزش در بین دانش آموزان عنوان کرد و گفت: طرح برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای علاوه بر شناسایی استعدادهای ورزشی باعث ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان می شود که می تواند به فرایند آموزش نیز کمک خوبی داشته باشد .

وی خطاب به دانش آموزان گفت: استان همدان یکی از شهرهای موفق استان در زمینه ورزش است که با توجه به فیزیک مناسب ورزشی جوانان آن قهرمانان زیادی را در سطح کشوری و بین المللی داشته است .

درپایان این مراسم دانش آموزان به اجرای برنامه های ورزشی پرداختند.

26 مهر تا 2 آبانماه هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است که به همین مناسبت و به منظور ترویج فرهنگ ورزش از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی تدارک و به اجرا گذاشته می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز