معاون استاندار همدان:

شهروندان نسبت به آثار مخرب قاچاق کالا آگاه شوند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۹:۱۱
کد خبر: ۹۱۴۹۳۹
شهروندان نسبت به آثار مخرب قاچاق کالا  آگاه شوند
مصطفی آزادبخت اضافه کرد: چنانچه شهروندان نسبت به آثار مخرب قاچاق کالا در از بین بردن فرصت های شغلی و تاثیر منفی بر کسب و کار و رونق تولید آگاه شوند، به نحوه مطلوب با مسئولان در مبارزه با این پدیده نامبارک همراهی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه‌شنبه در نشست اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان اظهار داشت: برای مقابله با پدیده قاچاق کالا باید علاوه بر قدرت سخت از قدرت نرم نظیر اطلاع رسانی و فرهنگسازی نیز استفاده کرد.

وی اضافه کرد: چنانچه شهروندان نسبت به آثار مخرب قاچاق کالا در از بین بردن فرصت های شغلی و تاثیر منفی بر کسب و کار و رونق تولید آگاه شوند، به نحوه مطلوب با مسئولان در مبارزه با این پدیده نامبارک همراهی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: رهبر فرزانه انقلاب و رییس جمهوری بارها در سخنرانی هایشان به لطمه های ناشی از قاچاق کالا اشاره کردند بنابراین باید در مسیر مقابله با قاچاقچیان با دقت عمل کرد تا احقاق حق شود.

آزاد بخت بیان کرد: برای شتاب بخشیدن به روند برخورد با پدیده قاچاق باید مشکلات موجود بین دستگاه ها نیز حل و فصل شود و با آسیب شناسی مسیر طی شده در این زمینه، منفذهای سوء استفاده قاچاقچیان مسدود شود.

وی درباره قاچاق سوخت و فعالیت های صورت گرفته گفت: هر چند مقابله با این پدیده لازم است اما نباید سخت گیری موجب بروز آسیب به اقشار ضعیف و  کشاورزان که دارای تراکتور و دیگر اقلام کشاورزی یا موتورچاه هستند، شود.

 

نظر شما