مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

حس خودباوری و اعتماد به نفس در زنان باید افزایش یابد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲:۲۲
کد خبر: ۹۱۵۳۵۰
حس خودباوری و اعتماد به نفس در زنان باید افزایش یابد
جهانشیر با اشاره به فرهنگ سازی و افزایش حس خودباوری و اعتماد به نفس در زنان گفت: این فرهنگ باید در میان مدیران زن سرلوحه امور قرار بگیرد چرا که در بسیاری از موارد عدم خودباوری موجب می شود تا زنان آمادگی روانی لازم را برای تصدی چنین پست هایی نداشته باشند که این مسئله ناشی از فرهنگ جامعه و اقتضائات بومی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دیدار با سازمان های مردم نهاد رهروان زندگی علوی که در راستای سه شنبه های با جوانان برگزار شد گفت: این استان پتانسیل بالایی برای نقش آفرینی در خصوص سازمان های مردم نهاد دارد.

سمن ها را نهادهای پیشران توسعه اجتماعی و صدای مردم برشمرد و افزود: سمن ها نقش بسیار مهمی به عنوان حلقه واسطه بین افراد جامعه و قوای حاکم ایفا می کنند و در جهت پیشبرد اهداف اجتماعی مفید هستند.

محسن جهانشیر با بیان اینکه  سمن های همدان ثابت کردند نسبت به سازمان های مردم نهاد سایر استان های کشور چند گام جلوتر هستند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 123 سمن در عرصه ورزش و جوانان در استان فعالیت می کنند که در صورت حمایت جدی از آنها می توانند کمک موثری برای دولت باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا مقرر شده تا سه شنبه هر هفته جلساتی با عنوان سه شنبه ها با جوانان برگزار شود تا جوانان و سمن ها بتوانند سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به فرهنگ سازی و افزایش حس خودباوری و اعتماد به نفس در زنان گفت: این فرهنگ باید در میان مدیران زن سرلوحه امور قرار بگیرد چرا که در بسیاری از موارد عدم خودباوری موجب می شود تا زنان آمادگی روانی لازم را برای تصدی چنین پست هایی نداشته باشند که این مسئله ناشی از فرهنگ جامعه و اقتضائات بومی است.

وی تاکید کرد: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه حضور زنان در عرصه های اجتماعی رشد چشمگیری اتفاق داشته است.

جهانشیر اظهار امیدواری گفت: امروز می‌توانیم با اطمینان به زنان فرهیخته، باتجربه و توانمند در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌های مهمی را بسپاریم تا سطح کارآمدی و بهره وری در این حوزه ها رشد پیدا کند و خوشبختانه این موضوع را در واگذاری امور اداره کل به بانوان به اثبات رسانده ایم.

گفتنی است سمن رهروان زندگی علوی یک گروهی جهادی است که تمامی اعضای آن را بانوان تشکیل می دهند.

این موسسه در زمینه  آموزشی و امور خیریه در مناطق محروم فعالیت می کند

 

 

نظر شما