نشست منطقه ای کانون های وکلای دادگستری غرب کشور در همدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۹:۵۹
کد خبر: ۹۱۶۴۲۱
نشست منطقه ای کانون های وکلای دادگستری غرب کشور در همدان برگزار شد
نشست منطقه ای کانون های وکلای دادگستری غرب کشور در سالن همایش های هتل امیران همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نشست منطقه ای کانون های وکلای دادگستری غرب کشور در سالن همایش های هتل امیران همدان برگزار شد.

در نوبت صبح دکتر عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان مهمان ویژه مراسم بودند و با اشاره به اینکه جامعه وکالت جامعه دلسوزی است گفت: ما هیچ تفاوتی بین جامعه وکالت و قضاوت قائل نیستیم.

وی افزود: رابطه وکالت و قضاوت رابطه ای متقابل است و همانطور که جامعه وکالت انتظار حمایت از ما دارد ما نیز انتظار حمایت از این جامعه داریم.

در ادامه نوبت صبح که به بحث کلان آموزش وکلا و کارآموزان اختصاص یافته بود، روسا، نواب رئیس و نمایندگان هفت استان همدان،کرمانشاه،لرستان،چهارمحال و بختیاری،کردستان،ایلام و مرکزی حضور داشتند و راجع به موضوع آموزش کارآموزان و وکلا بحث و تبادل نظر کردند.

 نوبت بعد از ظهر نشست به بحث و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به صندوق حمایت وکلا و  

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اختصاص داشت با صحبت درباره صندوق حمایت وکلا آغاز شد.

 آئینه وند برخی از مشکلات صندوق را قانونی و ایراد آن را از اساسنامه و همچنین صندوق را در زمینه ارائه خدمات به وکلا ضعیف خواند.

در ادامه رؤسا و نواب رئیس کانون های حاضر به بحث راجع به پرداخت ۴ درصد سهم صندوق توسط کانون ها پرداخته و خواستار رایزنی برای تغییر در رویه و آیین نامه مرتبط با آن شدند.

نشست منطقه ای کانون های وکلای دادگستری غرب کشور با قرائت قطعنامه این نشست توسط جناب آقای وکیلی رئیس محترم کانون وکلای کرمانشاه به پایان رسید و در نهایت رؤسا و نواب رئیس کانون های غرب کشور آن را امضا نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز