مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان:

تئاتر برای کودکان بستری در بیمارستان ها اجرا شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۲۴:۵۰
کد خبر: ۹۱۸۰۶۲
تئاتر برای کودکان بستری در بیمارستان ها اجرا شود
مهرداد نادری فر با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای نمایش برای کودکان بستری در بیمارستان ها و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام شود، اظهار کرد: می توان برنامه هایی را نیز برای کودکان کانون اصلاح و تربیت در نظر گرفت تا آنها نیز از جشنواره بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان در ستاد استانی جشنواره که در دفتر معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره یک رویداد بین المللی است و تمام دستگاه های مرتبط باید توان خود را برای کمک به ستاد اجرایی جشنواره جهت برگزاری مطلوب به کار گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره یک ظرفیت بین المللی است، یادآور شد: باید از این مسیر بتوان استان همدان را آنگونه که شایسته است، معرفی کنیم.

نادری فر تأکید کرد: انتظار ما این است که کودکان تمام شهرستان های استان و مناطق حاشیه شهر از برنامه های جشنواره بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کودکان سرمایه های ملی هستند، خاطرنشان کرد: هرچه فضای شادی و نشاط را برای کودکان فراهم کنیم نتیجه آن را در آینده خواهیم دید.

نادری فر با بیان اینکه سبک زندگی امروز به گونه ای است که کودکان با طبیعت ارتباط تنگاتنگی ندارند، یادآور شد: انتخاب شعار «تئاتر، کودک، طبیعت» برای جشنواره را باید فرصتی بدانیم تا ارتباط کودک با طبیعت را بهبود ببخشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای نمایش برای کودکان بستری در بیمارستان ها  و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام شود، اظهار کرد: می توان برنامه هایی را نیز برای کودکان کانون اصلاح و تربیت در نظر گرفت تا آنها نیز از جشنواره بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع غذایی سحر تنها یک واحد اقتصادی و تولیدی نیست، یادآور شد: این واحد در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی از نهادهای پیشرو است که حمایت مالی از این دوره جشنواره را نیز بر عهده گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز