فرماندار نهاوند:

ورزش نهاوند در بحث مدال‌آوری از شهرستان های پیش رو در استان است

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۴:۰۴
کد خبر: ۹۱۸۶۹۸
ورزش نهاوند در بحث مدال‌آوری از شهرستان های پیش رو در استان است
مراد ناصری با بیان اینکه لطمه دیدن ورزش نهاوند لطمه به تمام سیستم ورزش و جوانان استان همدان است؛ گفت: ورزش نهاوند شایسته هرگونه کمک است چراکه در بحث مدال‌آوری پیش رو در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار نهاوند در جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با اشاره به تماس تلفنی استاندار همدان و ابراز رضایت از برنامه همایش پیاده‌روی نهاوند، گفت: هر آنچه به‌صورت کار جمعی انجام شود و سایه همدلی و هم‌آوایی بر آن وجود داشته باشد قطعاً نتیجه مثبتی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به موارد فنی برخی موارد دیگر که توسط هیئت‌های ورزشی مطرح شد، گفت: یک ورزشکار خلقیات و روحیاتش با یک فرد عادی متفاوت باشد و دوست داریم حفظ این روحیه در دستور کار همه باشد ولو اینکه به خاطر آن ضرر کنیم.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه رعایت اخلاق به معنای سوءاستفاده کردن طرف مقابل نیست، گفت: وقتی شما کوتاه بیایید ما باید کوچکی کنیم، میدانیم که اعتبار نقدی همه مشکلات را حل نمی‌کند اما باید با دست‌خالی هم از بهترین‌ها بهره‌مند شویم.

ناصری بابیان اینکه مجموعه ورزش و جوانان نهاوند شریف و نجیب هستند، گفت: جامعه هدف شما با بسیاری از دستگاه‌ها متفاوت است چراکه سراسر مرام و منش و بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش ما در نهاوند شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند، گفت: بخشی از این مهم به کم‌پولی ارتباط دارد و بخشی از آن‌هم به اخلاق لذا باید با رفع مورد اول به‌صورت حداقلی اخلاق نیز تقویت شود و آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

فرماندار نهاوند در پایان بابیان اینکه لطمه دیدن ورزش نهاوند لطمه به تمام سیستم ورزش و جوانان استان همدان است؛ گفت: ورزش نهاوند شایسته هرگونه کمک است چراکه در بحث مدال‌آوری پیش رو در استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز