مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان:

دو تریلی سیار تئاتر به روستاها می‌روند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۰۴:۰۹
کد خبر: ۹۱۹۰۹۲
دو تریلی سیار تئاتر به روستاها می‌روند
بهناز ضرابی‌زاده گفت: کانون با دو تریلی سیار تئاتر ارمغان‌آور شادی برای کودکان مناطق مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره با دو تریلی سیار حضور دارد و تریلی‌ها از 16 تا 21 آبان ماه در شهرستان‌های استان به اجرای نمایش‌ می‌پردازند.

ضرابی‌زاده همچنین تصریح کرد: کودکان و نوجوان مناطق محروم، روستاها و شهرستان‌ها امکان تماشای تئاتر ندارند و شاید نتوانند در سالن‌ها حضور داشته باشند؛ کانون پرورش فکری سعی کرده شرایطی  فراهم کند تا بخش قابل توجهی از این کودکان از برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

او به تولید آثار نمایشی در کانون برای حضور در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: امسال چند گروه نمایشی از کانون پرورش فکری استان‌های مختلف در جشنواره حضور خواهند داشت.

ضرابی‌زاده با اشاره به فعالیت کانون در طول سال در بخش تئاتر، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های کانون پرورش فکری، کارگاه‌های نمایش با تدریس مربیان متخصص و حضور اعضا، در طول سال برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: نتیجه برگزاری کارگاه‌ها این است که هرسال دو تا سه نمایش خوب در حوزه کودک و نوجوان، توسط اعضای کانون تولید و اجرا می شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 21 آبان ماه با شعار «تئاتر، کودک، طبیعت» برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز