جانشین مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان

پرداخت وام به بیماران نیازمند در دستور کار مجمع خیرین سلامت است

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۳:۵۱
کد خبر: ۹۲۰۳۲۴
پرداخت وام به بیماران نیازمند در دستور کار مجمع خیرین سلامت است
فرجی با اشاره به پرداخت وام به بیماران زیرپوشش مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان وام‌های بلاعوض به بیماران اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جلسه کمیته وام شورای مددکاری و مشاوره مجمع خیرین سلامت همدان در خصوص نحوه مشارکت خیرین و پرداخت وام به بیماران زیرپوشش این مجموعه برگزار شد.

در این مراسم جانشین مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به پرداخت وام به بیماران زیرپوشش مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان وام‌های بلاعوض به بیماران اعطا می‌شود.

حسن فرجی با بیان اینکه مبالغ کمک‌ بلاعوض ناچیز است اما به دنبال این هستیم وام‌هایی را در اختیار آنها قرار دهیم که بتوانند برگردانند و این چرخه کمک همچنان وجود داشته باشد گفت: به دنبال این هستیم مجمع خیرین سلامت مبلغی را به بانک بسپارد تا بیماران آن را به صورت وام دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وام‌هایی به بیماران اعطا می‌شود و می‌خواهیم از طریق پول‌های مجمع خیرین سلامت مردم وام دریافت کنند و تنها کمک بلاعوض نباشد افزود: این فکر ابتدا از اینجا آغاز شد که 20 میلیون تومان از کمک‌های خیرین به بیماران در پایان سال در حساب مجمع باقی ماند و تصمیم گرفتیم آن را به صورت وام به گروه هدف واگذار کنیم.

جانشین مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در ادامه این طرح 50 میلیون تومان نیز به مبالغ اضافه شد و در مجموع 70 میلیون تومان وام در اختیار بیماران قرار گرفت گفت: پول‌های مازاد انگیزه‌ای شد تا آنها را به صورت وام در اختیار بیماران قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با صندوق قرض‌الحسنه مهدیه همدان قراردادی منعقد کرده‌ایم تا مبالغ در این بانک بماند و بیماران زیرپوشش را به آنجا معرفی کنیم تا از وام‌هایی بهره‌مند شوند افزود: مبالغ افزایش یافته و در حال حاضر 500 میلیون سرمایه وام داریم و آن را می‌خواهیم به 600 میلیون تومان نیز برسانیم.

فرجی با بیان اینکه 600 میلیون تومان برای انجام کار گسترده ناچیز است افزود: از این طریق توانسته‌ایم برخی از بیماران را پوشش دهیم که به دنبال این هستیم آن را گسترده کنیم.

وی تاکید کرد: برخی از خیرین تمایل زیادی به اعطای وام به بیماران دارند که به دنبال این هستیم از این فرصت استفاده کرده و آنها را جذب کنیم تا مشکلات بیماران نیازمند رفع شود.

جانشین مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه حتی منابع کم و خرد نیز ارزشمند است و می‌توان با جمع آنها اقدامات قابل توجهی انجام داد خاطرنشان کرد: اگر تشکیلات در اعطای وام مطلوب باشند مردم و خیرین بیشتری ما را امین خود خواهند دانست تا به بیماران کمک شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از این جلسه همفکری در نحوه راه‌اندازی این طرح است گفت: در این راستا به دنبال این هستیم کمک‌های مجمع خیرین سلامت در حوزه سلامت متمرکز شود و هیچگاه از مسیر سلامت منحرف نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز