رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان:

املاک پارک ۴۸ هکتاری تعیین تکلیف شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۲۲۱۲۹
املاک پارک ۴۸ هکتاری تعیین تکلیف شود
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت تعیین تکلیف املاک پارک 48 هکتاری تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نرگس نوراله‌زاده در جلسه کمیسیون شهرسازی معماری شورا با منوضوع بررسسی وضعیت انشعابات پارک 48 هکتاری افزود : شهرداری باید در  مدت زمان  یک ماه وضعیت پارک 48 هکتاری را تعیین تکلیف  کند.

نوراله‌زاده اضافه کرد:  با توجه به ممنوعیت قانون برای واگذاری انشعابات برای املاک کاربری فضای سبز لازم است برنامه ریزی مناسبی برای تعیین تکلیف پارک ۴۸ هکتاری صورت پذیرد

وی افزود: شهرداری باید با بررسی و ارزیابی وضع موجود املاک و مسکونی های واقع در پارک ۴۸ هکتاری و از میزان املاک تملک شده گزارشی را به شورا ارائه دهد.

وی اضافه کرد: لازم است با تعیین تکلیف این پارک تکلیف ساکنین واقع در این منطقه نیز مشخص شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با تاکید بر تشکیل کمیته ای در معاونت شهرسازی شهرداری  برای تعیین تکلیف این پارک یادآور شد: در این کمیته ارزیابی پارک ۴۸ هکتاری باید صورت پذیرد و در صورت لزوم و تشخیص کمیته بازنگری در طرح پارک نیز انجام شود.

نوراله زاده ادامه داد: در صورت تشخیص کمیته ارزیابی معماری و شهرسازی لازم است برنامه زمان بندی مناسبی جهت تملک املاک باقیمانده توسط شهرداری صورت گرفته و به شورا ارائه دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به بلاتکلیفی مالکین ساکن در پارک ۴۸ هکتاری اظهار کرد: تعیین تکلیف وضعیت این پارک امری ضروری است و در این زمینه شهرداری باید اقدام کند.

رضوان سلماسی اضافه کرد : حل مشکل مالکین ۴۸ هکتاری نیازمند همکاری و کمک ارگان های مرتبط با مدیریت شهری است چرا که شهرداری به تنهایی نمی تواند در این زمینه اقدام کند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان همدان و نمایندگان شرکت‌های گاز و برق نیز در این جلسه حضور داشته و به بیان نظرات خود در خصوص وضعیت پارک 48 هکتاری پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز