احترام برومند:

جشنواره برای اهالی تئاتر کودک و نوجوان یک کارآفرینی وسیع ایجاد کرده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۰:۵۱
کد خبر: ۹۲۲۸۳۴
جشنواره برای اهالی تئاتر کودک و نوجوان یک کارآفرینی وسیع ایجاد کرده است
برومند گفت: جشنواره به اهالی تئاتر کودک و نوجوان در کشور انگیزه تولید می‌دهد و به نوعی یک کارآفرینی وسیع ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، احترام برومند داور بخش خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به کیفیت آثار راه یافته از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست و ششم، اظهار کرد: کانون آثار خوبی تولید می‌کند و فعالیت آن در تولید نمایش‌های با کیفیت امیدوارکننده است.

او با تأکید بر اینکه جشنواره در بخش زیربنایی باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که شرایط بهتری در جشنواره ایجاد کرده و استانداردها به سطح بالاتری ارتقاء یابد.

برومند با اشاره به اینکه وضعیت تئاتر خردسال در کشور چندان راضی کننده نیست، یادآور شد: به نظر می‌رسد نمایش‌ها بیشتر برای اجرا در مهدهای کودک ساخته شده‌اند در حالیکه وقتی قرار است به روی صحنه بروند باید بیشتر به آن پراخته شود.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر تأکید کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ثمراتی را برای فرهنگ ما دارد که از جمله می‌توان به معرفی چهره‌های جوان و علاقمند اشاره کرد.

برومند افزود: وقتی جشنواره‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود هنرمندان آن مناطق را معرفی می‌کند .

او با بیان اینکه هرکدام از جشنواره ها تأثیر بزرگی در فرهنگ کشور دارند، اظهار کرد: به واسطه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، تعدادی از جوانان مشغول به کار می‌شوند، کارها از لحاظ کیفیت رشد می‌کنند و در دیدگاهی دیگر، جشنواره با انگیزه دادن به گروه‌ها برای تولید اثر، یک کارآفرینی وسیع ایجاد می‌کند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه در همدان در حال برگزاری است.

 

نظر شما