فرماندار همدان:

حضور بسیج در عرصه های مختلف باید همراه با نوآوری باشد

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۳:۲۴:۰۲
کد خبر: ۹۲۳۳۰۲
حضور بسیج در عرصه های مختلف باید همراه با نوآوری باشد
افشاری با بیان اینکه یکی از فلسفه های بسیج نوآوری‌ است، گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف باید همراه با نوآوری و ابتکار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار همدان در ستاد بزرگداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیج متعلق به همه مردم است گفت: بسیج متعلق به تمام آحاد جامعه و تمام کسانی است که نظام، انقلاب، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند و مرز جغرافیایی ندارد.

وی افزود: به لطف خدا بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در هر جا که نیاز بوده بسیج حضوری قوی و فعال داشته است.

حسین افشاری تصریح کرد: بسیج از خود مردم و برای خود مردم است و متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و این نیرو، نیرویی مردمی و پشت ولایت فقیه است.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیران دستگاههای اجرایی در این ستاد گفت: انتظار داشتیم مدیران در این ستاد شخصا حضور پیدا کنند و مدیرانی که در این ستاد غایب بوده اند باید در اسرع وقت گزارش عملکرد خود را در خصوص اجرای برنامه های هفته بسیج ارائه دهند.

 وی با اشاره به اجتماع ده هزار نفری بسیجیان در پنجم آذرماه سال جاری افزود: اجتماع و گردهمایی لشکر صد هزاری در ورزشگاه آزادی در سال 97 نماد اقتدار بود ودر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد و 5 آذرماه امسال نیز اجتماع بسیجیان همدان نماد اقتدار انقلاب اسلامی خواهد شد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه باید توآوری در برنامه ها بسیج شکل بگیرد، خاطر نشان کرد: یکی از فلسفه های بسیج نوآوری‌ است و اقداماتی که در حوزه بسیج شکل می گیرد باید به روز و نوآور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز